Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Av uteklær? Begynner å handle litt inn på salg nå, var på en butikk der det var 40-50% rabatt så lurte jeg hva hun egentlig trenger til vinteren? Så slipper jeg kanskje å handle mye unødvendig..Hun blir 1år i januar. Anonymous poster hash: 86f85...0c0
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Kommer kanskje litt an på hvor dere bor? Er det kaldt på vinteren, mye snø, regn etc.? Ute- eller innebarnehage? Her jeg bor er det bitende kaldt og mye snø på vinteren. Barnet går i en delvis utebarnehage. Har mange sett med ullundertøy (2-3 ekstra skift i barnehagen + ekstra ullstrømpebukser - resten hjemme). Hun har 3 sett med fleece, 1 vinterdress, 2 utejakker, 2 utebukser, Nesna Lobba, Viking vintersko, masse ullsokker, flere ullvotter, Hestra vintervotter, flere typer luer (både ull og fleece). Vi er MYE ute på vinteren Du må se på behovet dere har og så kan du supplere etterhvert. Anonymous poster hash: 66ebc...1f8
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Til vinteren trenger hun vel en vinterdress, vinterjakke, ullundertøy, en tykkere ulldress/genser i bhg (noen sverger til fleece her) votter, luer, gode sokker, vintersko, regntøy og støvler. Anonymous poster hash: 4b908...e38
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Til vinteren trenger hun vel en vinterdress, vinterjakke, ullundertøy, en tykkere ulldress/genser i bhg (noen sverger til fleece her) votter, luer, gode sokker, vintersko, regntøy og støvler. Anonymous poster hash: 4b908...e38 Obs! Leste hun over her nettopp. Hun har rett, det kommer an på hvor du bor. Vi bor i Bergen. Anonymous poster hash: 4b908...e38
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Vi bor i Tromsø, er veldig kaldt påvinteren! Jeg bruker å være mye ute å gå tur 😊 og planlegger å være mye ute i vinter, kjøpte vinterdress, regndress og 2 sett ullundertøy. Ville ikke kjøpe votter/lue og sko enda da jeg ikke vet hvordan str hun blir å bruke da. Hun begynner ikke i barnehage før august16 Anonymous poster hash: 86f85...0c0
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Vi bor i Tromsø, er veldig kaldt påvinteren! Jeg bruker å være mye ute å gå tur og planlegger å være mye ute i vinter, kjøpte vinterdress, regndress og 2 sett ullundertøy. Ville ikke kjøpe votter/lue og sko enda da jeg ikke vet hvordan str hun blir å bruke da. Hun begynner ikke i barnehage før august16Anonymous poster hash: 86f85...0c0 2 sett ullundertøy kan bli litt lite. Husk å ha lett dress (eks. ReimaTec) og lette sko (eks. Lobba eller skalla). Gjør det bedre for en liten kropp å bevege seg i snøen:) Anonymous poster hash: 66ebc...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå