Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Jeg har skrevet to innlegg her ikveld, ene var " Er så jævlig lei ", det andre var " Tilleggsspørsmål...... ". Jeg er lei meg nå og virkelig på randen til å klikke. Barnet er lagt, huset er endelig rent og jeg sitter i sofaen. Jeg ser i sidesynet at mannen ser bort på meg ( wow, han ser opp fra dataskjermen ) og smiler, sender slengkyss osv.. Jeg overser det for jeg gidder ikkje late som alt er bra når det virkelig ikke er det. Han spurte meg isted om noe var galt. Jeg sa nei, for jeg orker ikke denne krangelen om pc-spillinga hans en gang til. Selv om jeg virkelig burde. Så jeg gjør som barnslige 14åringer gjør, jeg sitter i sofaen, surmuler, viser han tyyydelig at noe er galt, men nekter å si hva det er. Av den enkle grunnen at han alltid går til verbalt angrep på meg når jeg nevner det. Nå dro han på butikken, og jeg vet at han strax kommer inn døra med en stor blomsterbukett, slik han alltid gjør når jeg er sur. Og jeg blir som regel alltid glad igjen da. Men det er ikke planen nå, for jeg er så lei. Så hva skal jeg gjøre når han kommer med blomster til meg? Hjelp! Anonymous poster hash: e3891...9d9
Mamma_til_2 Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Du kunne sakt på en voksen måte at du er lei ev spillingen hans, ikke surmulete eller kjeftende slik at han går i lås men vær voksen, om han kommer med blomster så sier du takk det var snilt men vi må snakke sammen, og da tar du det opp på en voksen måte.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Hvorfor kan du ikke være ærlig med han i steden for å svare som en 14 åring som er sur på broren sin? Unnskyld at jeg sier det sånn altså, men han er åpenbart ikke en tankeleser og tenker ikke mye lenger enn sin egen komfortsone. Vær voksen, vær ærlig.. Lykke til.. Anonymous poster hash: 7620b...9f6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Når du driver på slik så er du jo ikke noe bedre enn ham? Anonymous poster hash: 67734...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå