Gå til innhold

Mensen etter MA/medisinsk abort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til alle dere prøvere; når fikk dere mensen tilbake etter MA/medisinsk abort? Jeg venter og venter.......nå er det 9 uker siden jeg tok cytotec-tabletter, og fortsatt ingen mens.... :(

 

Anonymous poster hash: ae6c2...949

 

Anonymous poster hash: 6550c...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Til alle dere prøvere; når fikk dere mensen tilbake etter MA/medisinsk abort? Jeg venter og venter.......nå er det 9 uker siden jeg tok cytotec-tabletter, og fortsatt ingen mens.... :(

 

Anonymous poster hash: ae6c2...949

 

Anonymous poster hash: 6550c...bc9

Tror det varierer veldig - jeg var veldig kort på vei, og fikk tilbake mensen omtrent akkurat 4 uker etter tablettene. Normal syklus fra da. Andre venter lenger og had ustabil syklus en stund etter. Et tips kan være å starte å tempe - da vet du ihverfall sikkert om du har hatt el :) lykke til!

 

Anonymous poster hash: a0353...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til alle dere prøvere; når fikk dere mensen tilbake etter MA/medisinsk abort? Jeg venter og venter.......nå er det 9 uker siden jeg tok cytotec-tabletter, og fortsatt ingen mens.... :(

 

Anonymous poster hash: ae6c2...949

 

Anonymous poster hash: 6550c...bc9

Tror det varierer veldig - jeg var veldig kort på vei, og fikk tilbake mensen omtrent akkurat 4 uker etter tablettene. Normal syklus fra da. Andre venter lenger og had ustabil syklus en stund etter. Et tips kan være å starte å tempe - da vet du ihverfall sikkert om du har hatt el :) lykke til!

 

Anonymous poster hash: a0353...f40

Takk for svar! Fikk mensen tilbake 10 uker etter MA/med. abort, syns det var grusomt lenge å vente.... Har ikke gjort noen "tiltak" for å sjekke om el er i rute, men vi legger stadig inn aksjer, sånn i tilfelle😉tenk om vi kunne vært så heldige at det klaffet.. Det der med temping har jeg ikke helt satt meg inn i?

 

Anonymous poster hash: 6550c...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...