Gå til innhold

Teater - for en toåring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke noe å dra på for en toåring? Skal ha ungen hjemme alene med meg en uke, kunne tenkt meg å finne på noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps, teateret er kardemommeby.

Skrevet

Mine har vært på uteteateret hakkebakkeskogen i bjørneparken fra de var 2, men vanlig teater tror jeg ikke de bil ha glede av..

 

Anonymous poster hash: 801da...5f8

Skrevet

Sikkert kjempe gøy! Mine er 3 og har vært masse på teater fra de var liten. De elsker det.

 

Anonymous poster hash: b4938...c7a

Skrevet

Mi var på teater nå, snart 2,5 da, men det gikk bra.

 

Anonymous poster hash: 77c41...7cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...