Ferskvann Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Er det ikke noe å dra på for en toåring? Skal ha ungen hjemme alene med meg en uke, kunne tenkt meg å finne på noe.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Mine har vært på uteteateret hakkebakkeskogen i bjørneparken fra de var 2, men vanlig teater tror jeg ikke de bil ha glede av.. Anonymous poster hash: 801da...5f8
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Sikkert kjempe gøy! Mine er 3 og har vært masse på teater fra de var liten. De elsker det. Anonymous poster hash: b4938...c7a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Mi var på teater nå, snart 2,5 da, men det gikk bra. Anonymous poster hash: 77c41...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå