Gå til innhold

Krangler dere hver dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg og sambo er uenig og krangler stort sett hver dag!Jeg er så dritalei!Vi har små barn og jeg føler aldri jeg får gjøre noe annet enn husarbeid og barn...jeg skjønner godt at det er mange aleneforeldre rundt omkring!😳Hvor ofte krangler dere?

Anonymous poster hash: 4083c...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sammen i seks år og aldri kranglet.

Vi er ekstremt avslappet begge to.

Har diskusjoner der vi er uenig men aldri krangel.

Anonymous poster hash: da66b...daf

Skrevet

Så heldig dere er!👍

Skrevet

Vært sammen i 6 år og vi har "aldri" kranglet. Når tenker jeg på krangling som skriking, roping osv. Diskusjoner er vell heller det rette ordet. Eller... samboeren ropte til meg en gang vi diskuterte og det var den første og siste gangen ettersom jeg satte ham på plass. Jeg ropte tilbake "ER DET KOSELIG NÅR JEG ROPER TIL DEG?! FØLER DU AT DU HAR LYST TIL Å FINNE UT AV DETTE NÅ?!" Siden den gang klarer vi å snakke og diskutere ting.

Anonymous poster hash: ebedd...913
Skrevet

Vi har vel kranglet en gang på 8 år eller noe... Vi har selvfølgelig diskusjoner, men ikke krangler.ingen av oss er så opptatt av millimeterfordeling og detaljer så det hjelper nok på. Og vi vet begge to at vi er sære, og skaper rom for at det er helt greit.

Skrevet

Føler jeg og sambo er uenig og krangler stort sett hver dag!Jeg er så dritalei!Vi har små barn og jeg føler aldri jeg får gjøre noe annet enn husarbeid og barn...jeg skjønner godt at det er mange aleneforeldre rundt omkring!😳Hvor ofte krangler dere?

Har det dom deg. Bare her er det mange ganger til dagen. Vil egentlig gå.. Men er egoistisk, klarer ikke være borte fra barnet😔

Anonymous poster hash: 79d56...72b

Skrevet

Stort sett. Mest pga barnet, som er i trassalder

Anonymous poster hash: 0cd8f...94b

Skrevet

Nei, gjorde det i en periode og det var ikke et godt tegn, dårlig stemning hele tiden, heldigvis skjønte vi hvor det bar hen og fikk snudd trenden.

Anonymous poster hash: f1c09...586

Skrevet

jepp. Så å si... 

Anonymous poster hash: 1b607...165
Skrevet

Det går år mellom hver gang vi krangler.

Har vært sammen i 17 år og er godt tilpasset hverandre ;)

Kan selvfølgelig bli irritert på hverandre, være i dårlig humør og irritable, men man får det da ikke bedre av å angripe hverandre. Vi tar heller en "time out", går en tur i skogen alene og lufter vettet litt f.eks. Så kan vi snakke om det når sinnet har lagt seg.

Anonymous poster hash: 18d79...434

Skrevet

Krangler kun når jeg full av PMS noen ganger i året. Holder med at han ser feil på meg det :D Huff....

Skrevet

Før gjorde vi det men så ble vi voksne og lærte at vi er forskjellige og lærte og gi og ta, krangler ikke lengre max 2 ganger i året og vi har 16 år sammen.

Skrevet

Han klager og syter over meg. Jeg tar bare i mot. Er drit lei

Anonymous poster hash: 4ff05...9e7

Skrevet

Vi kranglet aldri de 3 første årene, så fikk vi et barn og er mer slitne så da har det blitt litt små krangler men ikke så ofte, kanskje en gang i mnd. Har ekser jeg kranglet nesten daglig med, mistet følelsen for de, skjønner ikke at folk holder ut sånne forhold.

Anonymous poster hash: 742c6...4ac

Skrevet

Vi krangler hele dagen, hver dag. Er ikke en dag uten krangling. Jeg skal flytte fra han nå.

Anonymous poster hash: ab92b...3b0
Skrevet

Vi krangler vel aldri, tror jeg... Men diskuterer gjør vi, jo. Det er ikke "kranglete" diskusjon, hvor vi er svært uenige, men heller at vi søker frem idèer og muligheter i hverdagen og fremtiden. Finner fordeler og ulemper sammen, f.eks i forhold til økonomi. Eller oppdragelse, oppussing osv... Det hender vi har ulike syn, men vi er begge avslappede mennesker og vi respekterer hverandre, så det er ikke snakk om mye til uenig diskusjon her i heimen, det er mer det å finne en middelvei uten å legge for mye vekt på sin egen mening, og at det er det riktige. 

Anonymous poster hash: 8499b...6a5
Skrevet

Føler jeg og sambo er uenig og krangler stort sett hver dag!Jeg er så dritalei!Vi har små barn og jeg føler aldri jeg får gjøre noe annet enn husarbeid og barn...jeg skjønner godt at det er mange aleneforeldre rundt omkring!Hvor ofte krangler dere?Anonymous poster hash: 4083c...efb

Veldig sjeldent, heldigvis.

Jeg surer meg en del tre siste dagene før mens og tåler utrolig lite av saker jeg ellers ikke lar meg merke av. Da kan jeg få passet mitt påskrevet noen ganger, men det er fullt forståelig(i etterkant ;) ).

Anonymous poster hash: 2a198...797

Skrevet

Vi krangler ihvertfall flere ganger i uken. Jeg elsker ham, men fy faen for et vanskelig menneske å leve med egentlig.

Anonymous poster hash: 890dc...a29

Skrevet

Nei. Det er mndr. mellom hver gang. Eksen, derimot, kranglet jeg med hver dag.

Anonymous poster hash: e7caa...346

Skrevet

Nei, vi krangler vel egentlig aldri, men vi kan diskutere og være uenig iblandt. Men vi er enig om å være uenig om vi står fast ellers så møtes vi på halvveien og inngår kompromiss.

Skrevet

Krangler svært sjeldent.. Eller, jeg var litt av en kranglefant under graviditeten, men det gav seg fort i det barnet kom til verdenen!

Skrevet

Krangler kun når jeg full av PMS noen ganger i året. Holder med at han ser feil på meg det :D Huff....

Samme her. Jeg husker faktisk ikke sist vi kranglet.

Hi, hvis du føler du ikke får annet ut av livet enn husarbeid og barn, da er det jo noe med arbeidsfordelingen i hjemmet og tidsbruken deres på andre ting som må løses, og avtaler som må gjøres. Kanskje trenger dere en nøytral tredjepart til stede når dette skal taes opp, sånn at det ikke eskalerer til krangel hver gang.

Anonymous poster hash: be2a1...1be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...