Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Lei av å rydde, vaske, tørke støv, lage middag, servere middag, rydde opp etter middag, aktivisere unger, vaske klær, tørke klær, legge sammen klær, legge på plass klær, gå ut med søpla, handle, betale regninger, lei av at den jævla mannen min konstant sitter limt til dataskjermen, lei av at når han først endelig gidde gjøre noe med oss, så foreslår Jan å spille Mario. Jeg er drittlei av å konstant måtte ha noe å tenke på, drit lei av å måtte be mannen dusje, drit lei av at han klager over at jeg aldri gjør noe. Og sette til tross for at jeg studerer 100% 10 av 12 mnd, de to resterende mnd av året jobber jeg 100 %, 8 timer for dagen. Og i tillegg gjør alt det overnevnte. Jeg har senebetennelse, og så ufattelig vondt. Så utrolig vondt, allikevel må jeg gjøre alt. Ber jeg mannen gjøre noe, så blir han sur fordi han må se vekk fra dataskjermen. I sted skulle barnet spørre han om noe, han kjefta!!!! Fordi hun forstyrret han!!!!!! Han roter, griser, slenger klær fra seg overalt, gomler snop halve dagen og spiller pc. Jeg hsr prøvd å gjøre det slutt flere ganger, men han lover alltid bedring. Såklart gjør han noe han også. Han lager middag 1 av 50 ganger og deler alle utgifter med meg. Herregud, nå har jeg brukt 4 minutter på å komme på noe mer positivt om han, uten hell! Nå har jeg rydda og vaska i 2 timer. Var ute for å ta meg en røyk ( var nesten slutta, men han nå begynt igjen av en eller annen merkelig grunn ), når jeg da kommer inn igjen, så møter jeg; klær på gulvet, håndkle på gulvet på badet, smuler på gulvet, sølt saft på kjøkkenet, ungen leker og mannen sitter på pcen og snakker med vennene sine. Nå prøvde jeg å gjøre det koselig, men neida. Og jeg har i tillegg arbeidshelg denne helga. Fyfaen jeg er så JÆVLIG lei!!!! Dagens utblåsning! God helg! Anonymous poster hash: 3cf16...22f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Han behandler deg som en dørmatte fordi du lar han gjøre det Anonymous poster hash: 34edf...0d1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Lei av å rydde, vaske, tørke støv, lage middag, servere middag, rydde opp etter middag, aktivisere unger, vaske klær, tørke klær, legge sammen klær, legge på plass klær, gå ut med søpla, handle, betale regninger, lei av at den jævla mannen min konstant sitter limt til dataskjermen, lei av at når han først endelig gidde gjøre noe med oss, så foreslår Jan å spille Mario. Jeg er drittlei av å konstant måtte ha noe å tenke på, drit lei av å måtte be mannen dusje, drit lei av at han klager over at jeg aldri gjør noe. Og sette til tross for at jeg studerer 100% 10 av 12 mnd, de to resterende mnd av året jobber jeg 100 %, 8 timer for dagen. Og i tillegg gjør alt det overnevnte. Jeg har senebetennelse, og så ufattelig vondt. Så utrolig vondt, allikevel må jeg gjøre alt. Ber jeg mannen gjøre noe, så blir han sur fordi han må se vekk fra dataskjermen. I sted skulle barnet spørre han om noe, han kjefta!!!! Fordi hun forstyrret han!!!!!! Han roter, griser, slenger klær fra seg overalt, gomler snop halve dagen og spiller pc. Jeg hsr prøvd å gjøre det slutt flere ganger, men han lover alltid bedring. Såklart gjør han noe han også. Han lager middag 1 av 50 ganger og deler alle utgifter med meg. Herregud, nå har jeg brukt 4 minutter på å komme på noe mer positivt om han, uten hell! Nå har jeg rydda og vaska i 2 timer. Var ute for å ta meg en røyk ( var nesten slutta, men han nå begynt igjen av en eller annen merkelig grunn ), når jeg da kommer inn igjen, så møter jeg; klær på gulvet, håndkle på gulvet på badet, smuler på gulvet, sølt saft på kjøkkenet, ungen leker og mannen sitter på pcen og snakker med vennene sine. Nå prøvde jeg å gjøre det koselig, men neida. Og jeg har i tillegg arbeidshelg denne helga. Fyfaen jeg er så JÆVLIG lei!!!! Dagens utblåsning! God helg! Anonymous poster hash: 3cf16...22f Lei av å rydde, vaske, tørke støv, lage middag, servere middag, rydde opp etter middag, aktivisere unger, vaske klær, tørke klær, legge sammen klær, legge på plass klær, gå ut med søpla, handle, betale regninger, lei av at den jævla mannen min konstant sitter limt til dataskjermen, lei av at når han først endelig gidde gjøre noe med oss, så foreslår Jan å spille Mario. Jeg er drittlei av å konstant måtte ha noe å tenke på, drit lei av å måtte be mannen dusje, drit lei av at han klager over at jeg aldri gjør noe. Og sette til tross for at jeg studerer 100% 10 av 12 mnd, de to resterende mnd av året jobber jeg 100 %, 8 timer for dagen. Og i tillegg gjør alt det overnevnte. Jeg har senebetennelse, og så ufattelig vondt. Så utrolig vondt, allikevel må jeg gjøre alt. Ber jeg mannen gjøre noe, så blir han sur fordi han må se vekk fra dataskjermen. I sted skulle barnet spørre han om noe, han kjefta!!!! Fordi hun forstyrret han!!!!!! Han roter, griser, slenger klær fra seg overalt, gomler snop halve dagen og spiller pc. Jeg hsr prøvd å gjøre det slutt flere ganger, men han lover alltid bedring. Såklart gjør han noe han også. Han lager middag 1 av 50 ganger og deler alle utgifter med meg. Herregud, nå har jeg brukt 4 minutter på å komme på noe mer positivt om han, uten hell! Nå har jeg rydda og vaska i 2 timer. Var ute for å ta meg en røyk ( var nesten slutta, men han nå begynt igjen av en eller annen merkelig grunn ), når jeg da kommer inn igjen, så møter jeg; klær på gulvet, håndkle på gulvet på badet, smuler på gulvet, sølt saft på kjøkkenet, ungen leker og mannen sitter på pcen og snakker med vennene sine. Nå prøvde jeg å gjøre det koselig, men neida. Og jeg har i tillegg arbeidshelg denne helga. Fyfaen jeg er så JÆVLIG lei!!!! Dagens utblåsning! God helg! Anonymous poster hash: 3cf16...22f I den uthevede setningen har du svaret ditt. Det blir omtrent som med unger, du kan ikke true med noe som en konsekvens og aldri gjennomføre det. Ingen vits for mannen din å skjerpe seg, for det får ingen konsekvenser for ham å la være å gjøre noe. Hvorfor du gidder å leve med en slik mann, det forstår jeg ikke. Ønsker du å forsøke, så får du begynne å stille krav. Første krav må være familievernkontoret + sterk begrensning på dataspill + at han tar sin del av ansvaret for hus og hjem. Om du ikke gjør noe med det så er det ingen grunn til å klage, for da velger du det selv (hardt, men likevel sannheten). Og innse at du ikke kan redde dette forholdet alene... Anonymous poster hash: ea8b6...35b
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Min eks var (er) avhengig av sin ps3, så ille at sofaen fikk permanent avtrykk etter ræva hans En dag han kom hjem fra jobb så var PS3-spilleren borte.. Jeg hadde satt den hos mora hans, og forklarte at hvis du har tenkt å oppføre deg som en unge så får du dra hjem og spille på gutterommet! Han tok hintet og roet spillingen en del etter det.. Anonymous poster hash: 1c804...f87
februarprins2013 Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 og jeg er dritt lei av og alt klagingen på mannene deres her, gå fra han hvis det er så ille
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 og jeg er dritt lei av og alt klagingen på mannene deres her, gå fra han hvis det er så ille Neimen, stakkars, er DU lei? Ja, da får vi vel alle andre ta seg sammen sånn at du ikke plages? Det er virkelig frivillig å være her inne, frivillig hva man skrived og ikke minst hva man leser. Hvorfor tror du det er viktig for oss hva du mener om alt? Du vet at du ikke trenger å svare i ALLE trådene? Jeg personlig er veldig lei av deg, men det vil da ikke falle meg inn å nekte deg å skrive alt nonsensen du deler med oss Anonymous poster hash: 4442a...39e
februarprins2013 Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 og jeg er dritt lei av og alt klagingen på mannene deres her, gå fra han hvis det er så ille Neimen, stakkars, er DU lei? Ja, da får vi vel alle andre ta seg sammen sånn at du ikke plages? Det er virkelig frivillig å være her inne, frivillig hva man skrived og ikke minst hva man leser. Hvorfor tror du det er viktig for oss hva du mener om alt? Du vet at du ikke trenger å svare i ALLE trådene? Jeg personlig er veldig lei av deg, men det vil da ikke falle meg inn å nekte deg å skrive alt nonsensen du deler med oss Anonymous poster hash: 4442a...39e det er for barnslig og dele alle problemene her.... får ta det med mannen uten og klage så ille da vettu. Om du er lei meg, er ditt problem
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 og jeg er dritt lei av og alt klagingen på mannene deres her, gå fra han hvis det er så illeNeimen, stakkars, er DU lei? Ja, da får vi vel alle andre ta seg sammen sånn at du ikke plages? Det er virkelig frivillig å være her inne, frivillig hva man skrived og ikke minst hva man leser. Hvorfor tror du det er viktig for oss hva du mener om alt? Du vet at du ikke trenger å svare i ALLE trådene? Jeg personlig er veldig lei av deg, men det vil da ikke falle meg inn å nekte deg å skrive alt nonsensen du deler med oss Anonymous poster hash: 4442a...39e det er for barnslig og dele alle problemene her.... får ta det med mannen uten og klage så ille da vettu. Om du er lei meg, er ditt problem For du har aldri klaget vesla 🙊 Anonymous poster hash: 9cdc3...6ea
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 og jeg er dritt lei av og alt klagingen på mannene deres her, gå fra han hvis det er så ille Neimen, stakkars, er DU lei? Ja, da får vi vel alle andre ta seg sammen sånn at du ikke plages? Det er virkelig frivillig å være her inne, frivillig hva man skrived og ikke minst hva man leser. Hvorfor tror du det er viktig for oss hva du mener om alt? Du vet at du ikke trenger å svare i ALLE trådene? Jeg personlig er veldig lei av deg, men det vil da ikke falle meg inn å nekte deg å skrive alt nonsensen du deler med ossAnonymous poster hash: 4442a...39e det er for barnslig og dele alle problemene her.... får ta det med mannen uten og klage så ille da vettu. Om du er lei meg, er ditt problem Nettopp! Det er mitt problem. På samme måte som at du er lei av 'mannen er en dust'trådene. Du skjønner det, ikke sant? Eller er det andre regler for deg? Er du sjef på noen slags måte? Anonymous poster hash: 4442a...39e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #11 Skrevet 4. juli 2015 og jeg er dritt lei av og alt klagingen på mannene deres her, gå fra han hvis det er så ille Neimen, stakkars, er DU lei? Ja, da får vi vel alle andre ta seg sammen sånn at du ikke plages? Det er virkelig frivillig å være her inne, frivillig hva man skrived og ikke minst hva man leser. Hvorfor tror du det er viktig for oss hva du mener om alt? Du vet at du ikke trenger å svare i ALLE trådene? Jeg personlig er veldig lei av deg, men det vil da ikke falle meg inn å nekte deg å skrive alt nonsensen du deler med ossAnonymous poster hash: 4442a...39e det er for barnslig og dele alle problemene her.... får ta det med mannen uten og klage så ille da vettu. Om du er lei meg, er ditt problem Nettopp! Det er mitt problem. På samme måte som at du er lei av 'mannen er en dust'trådene. Du skjønner det, ikke sant? Eller er det andre regler for deg? Er du sjef på noen slags måte?Anonymous poster hash: 4442a...39e På samme måte som at du er lei av 'mannen er en dust' trådene er ditt problem - skulle det stå. Anonymous poster hash: 4442a...39e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #12 Skrevet 4. juli 2015 og jeg er dritt lei av og alt klagingen på mannene deres her, gå fra han hvis det er så ille Neimen, stakkars, er DU lei? Ja, da får vi vel alle andre ta seg sammen sånn at du ikke plages? Det er virkelig frivillig å være her inne, frivillig hva man skrived og ikke minst hva man leser. Hvorfor tror du det er viktig for oss hva du mener om alt? Du vet at du ikke trenger å svare i ALLE trådene? Jeg personlig er veldig lei av deg, men det vil da ikke falle meg inn å nekte deg å skrive alt nonsensen du deler med ossAnonymous poster hash: 4442a...39e det er for barnslig og dele alle problemene her.... får ta det med mannen uten og klage så ille da vettu. Om du er lei meg, er ditt problem Nettopp! Det er mitt problem. På samme måte som at du er lei av 'mannen er en dust'trådene. Du skjønner det, ikke sant? Eller er det andre regler for deg? Er du sjef på noen slags måte? Anonymous poster hash: 4442a...39e Så mye som hun klaget og klaget da hun hadde annet brukernavn så har hun virkelig ikke noe hun skulle ha sagt Først klage på mora til steungen, kjempe for 50/50, for så å bli alenemor selv og kjempe MOT 50/50. Anonymous poster hash: 5cb0d...429
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. juli 2015 #13 Skrevet 4. juli 2015 Når han oppfører seg som en drittunge, får han ha regler som en drittunge. Begrenset spilletid, miste spilletid hvis han ikke gjør pliktene sine hjemme (altså husarbeid) Dere trenger en klar arbeidsfordeling! Jeg hadde klikket og kastet hele dataen ut av vinduet!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #14 Skrevet 4. juli 2015 og jeg er dritt lei av og alt klagingen på mannene deres her, gå fra han hvis det er så illeNeimen, stakkars, er DU lei?Ja, da får vi vel alle andre ta seg sammen sånn at du ikke plages? Det er virkelig frivillig å være her inne, frivillig hva man skrived og ikke minst hva man leser. Hvorfor tror du det er viktig for oss hva du mener om alt? Du vet at du ikke trenger å svare i ALLE trådene? Jeg personlig er veldig lei av deg, men det vil da ikke falle meg inn å nekte deg å skrive alt nonsensen du deler med ossAnonymous poster hash: 4442a...39e det er for barnslig og dele alle problemene her.... får ta det med mannen uten og klage så ille da vettu. Om du er lei meg, er ditt problem Nettopp! Det er mitt problem. På samme måte som at du er lei av 'mannen er en dust'trådene. Du skjønner det, ikke sant? Eller er det andre regler for deg? Er du sjef på noen slags måte? Anonymous poster hash: 4442a...39e Så mye som hun klaget og klaget da hun hadde annet brukernavn så har hun virkelig ikke noe hun skulle ha sagt Først klage på mora til steungen, kjempe for 50/50, for så å bli alenemor selv og kjempe MOT 50/50. Anonymous poster hash: 5cb0d...429 Enig. Dronninga av klaging og ta ut private problemer her inne (ikke alt som var et problem en gang) er vel BW. Anonymous poster hash: 9cdc3...6ea
Tjofsen Skrevet 4. juli 2015 #15 Skrevet 4. juli 2015 Hvorfor godtar du dette? Sett ned foten og fjern hele datamaskinen. Jaggu på tide at den mannen blir voksen og tar ansvar.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 4. juli 2015 #16 Skrevet 4. juli 2015 Mye avsporinger mot slutten her nå, prøv å hold dere til tema og tenk over hvordan man svarer andre og hvordan man ønsker å bli svart selv JW, brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #17 Skrevet 4. juli 2015 En mann som oppfører seg som en guttunge, har SJELDENT sjans eller ork til å vokse opp i oppførselen sin også. De endrer holdning en liten stund, så er det samme gamle tralten igjen. Spm er hvor lenge du har tenkt å sitte å godta dette? Om du godtar at han behandler deg og ungen deres slik, så må du slutte å klage, om du ikke godtar det, så gjør noe med det, for han kommer ALDRI til å gjøre noe med det for deres sin skyld, det har han vel bevist mange ganger. Anonymous poster hash: c30b8...2a1
februarprins2013 Skrevet 4. juli 2015 #18 Skrevet 4. juli 2015 og jeg er dritt lei av og alt klagingen på mannene deres her, gå fra han hvis det er så illeNeimen, stakkars, er DU lei?Ja, da får vi vel alle andre ta seg sammen sånn at du ikke plages? Det er virkelig frivillig å være her inne, frivillig hva man skrived og ikke minst hva man leser. Hvorfor tror du det er viktig for oss hva du mener om alt? Du vet at du ikke trenger å svare i ALLE trådene? Jeg personlig er veldig lei av deg, men det vil da ikke falle meg inn å nekte deg å skrive alt nonsensen du deler med ossAnonymous poster hash: 4442a...39e det er for barnslig og dele alle problemene her.... får ta det med mannen uten og klage så ille da vettu. Om du er lei meg, er ditt problem Nettopp! Det er mitt problem. På samme måte som at du er lei av 'mannen er en dust'trådene. Du skjønner det, ikke sant? Eller er det andre regler for deg? Er du sjef på noen slags måte? Anonymous poster hash: 4442a...39e Så mye som hun klaget og klaget da hun hadde annet brukernavn så har hun virkelig ikke noe hun skulle ha sagt Først klage på mora til steungen, kjempe for 50/50, for så å bli alenemor selv og kjempe MOT 50/50. Anonymous poster hash: 5cb0d...429 Enig. Dronninga av klaging og ta ut private problemer her inne (ikke alt som var et problem en gang) er vel BW. Anonymous poster hash: 9cdc3...6ea dere 2 er 2 barnslige mennesker, tør ikke stå frem med nice engang, har like mye rett på og klage på ting som dere, dere klager på meg og jeg har lov til og ikke like noe her inne...
Gjest Jigglewiggle Skrevet 4. juli 2015 #19 Skrevet 4. juli 2015 Legg avsporingen død nå, det har ingenting med tråden å gjøre! JW, brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #20 Skrevet 4. juli 2015 og jeg er dritt lei av og alt klagingen på mannene deres her, gå fra han hvis det er så ille Du kan jo gå fra oss. Hvis du er så lei... Anonymous poster hash: 6685a...af3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #21 Skrevet 4. juli 2015 Lei av å rydde, vaske, tørke støv, lage middag, servere middag, rydde opp etter middag, aktivisere unger, vaske klær, tørke klær, legge sammen klær, legge på plass klær, gå ut med søpla, handle, betale regninger, lei av at den jævla mannen min konstant sitter limt til dataskjermen, lei av at når han først endelig gidde gjøre noe med oss, så foreslår Jan å spille Mario. Jeg er drittlei av å konstant måtte ha noe å tenke på, drit lei av å måtte be mannen dusje, drit lei av at han klager over at jeg aldri gjør noe. Og sette til tross for at jeg studerer 100% 10 av 12 mnd, de to resterende mnd av året jobber jeg 100 %, 8 timer for dagen. Og i tillegg gjør alt det overnevnte.Jeg har senebetennelse, og så ufattelig vondt. Så utrolig vondt, allikevel må jeg gjøre alt. Ber jeg mannen gjøre noe, så blir han sur fordi han må se vekk fra dataskjermen. I sted skulle barnet spørre han om noe, han kjefta!!!! Fordi hun forstyrret han!!!!!! Han roter, griser, slenger klær fra seg overalt, gomler snop halve dagen og spiller pc. Jeg hsr prøvd å gjøre det slutt flere ganger, men han lover alltid bedring. Såklart gjør han noe han også. Han lager middag 1 av 50 ganger og deler alle utgifter med meg. Herregud, nå har jeg brukt 4 minutter på å komme på noe mer positivt om han, uten hell! Nå har jeg rydda og vaska i 2 timer. Var ute for å ta meg en røyk ( var nesten slutta, men han nå begynt igjen av en eller annen merkelig grunn ), når jeg da kommer inn igjen, så møter jeg; klær på gulvet, håndkle på gulvet på badet, smuler på gulvet, sølt saft på kjøkkenet, ungen leker og mannen sitter på pcen og snakker med vennene sine. Nå prøvde jeg å gjøre det koselig, men neida. Og jeg har i tillegg arbeidshelg denne helga. Fyfaen jeg er så JÆVLIG lei!!!!Dagens utblåsning! God helg!Anonymous poster hash: 3cf16...22f Lei av å rydde, vaske, tørke støv, lage middag, servere middag, rydde opp etter middag, aktivisere unger, vaske klær, tørke klær, legge sammen klær, legge på plass klær, gå ut med søpla, handle, betale regninger, lei av at den jævla mannen min konstant sitter limt til dataskjermen, lei av at når han først endelig gidde gjøre noe med oss, så foreslår Jan å spille Mario. Jeg er drittlei av å konstant måtte ha noe å tenke på, drit lei av å måtte be mannen dusje, drit lei av at han klager over at jeg aldri gjør noe. Og sette til tross for at jeg studerer 100% 10 av 12 mnd, de to resterende mnd av året jobber jeg 100 %, 8 timer for dagen. Og i tillegg gjør alt det overnevnte.Jeg har senebetennelse, og så ufattelig vondt. Så utrolig vondt, allikevel må jeg gjøre alt. Ber jeg mannen gjøre noe, så blir han sur fordi han må se vekk fra dataskjermen. I sted skulle barnet spørre han om noe, han kjefta!!!! Fordi hun forstyrret han!!!!!! Han roter, griser, slenger klær fra seg overalt, gomler snop halve dagen og spiller pc. Jeg hsr prøvd å gjøre det slutt flere ganger, men han lover alltid bedring. Såklart gjør han noe han også. Han lager middag 1 av 50 ganger og deler alle utgifter med meg. Herregud, nå har jeg brukt 4 minutter på å komme på noe mer positivt om han, uten hell! Nå har jeg rydda og vaska i 2 timer. Var ute for å ta meg en røyk ( var nesten slutta, men han nå begynt igjen av en eller annen merkelig grunn ), når jeg da kommer inn igjen, så møter jeg; klær på gulvet, håndkle på gulvet på badet, smuler på gulvet, sølt saft på kjøkkenet, ungen leker og mannen sitter på pcen og snakker med vennene sine. Nå prøvde jeg å gjøre det koselig, men neida. Og jeg har i tillegg arbeidshelg denne helga. Fyfaen jeg er så JÆVLIG lei!!!!Dagens utblåsning! God helg!Anonymous poster hash: 3cf16...22f I den uthevede setningen har du svaret ditt. Det blir omtrent som med unger, du kan ikke true med noe som en konsekvens og aldri gjennomføre det. Ingen vits for mannen din å skjerpe seg, for det får ingen konsekvenser for ham å la være å gjøre noe. Hvorfor du gidder å leve med en slik mann, det forstår jeg ikke. Ønsker du å forsøke, så får du begynne å stille krav. Første krav må være familievernkontoret + sterk begrensning på dataspill + at han tar sin del av ansvaret for hus og hjem. Om du ikke gjør noe med det så er det ingen grunn til å klage, for da velger du det selv (hardt, men likevel sannheten). Og innse at du ikke kan redde dette forholdet alene... Anonymous poster hash: ea8b6...35b Tror ikke jeg hadde giddet likevel. Når hun må lete i fire minutter etter noe bra å si om ham, og det eneste hun kommer på er at han deler utgifter med henne... Dette forholdet er jo over. Nå mangler det bare at hun slutter å være medavhengig av spillegalskapen hans. Anonymous poster hash: 6685a...af3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #22 Skrevet 4. juli 2015 Huff, så leit å høre Jeg foreslår at du setter deg ned å skriver en liste over positive og negative ting med forholdet deres og så setter du deg ned for å tenke. Slik du skriver så har du havnet i fella og er blitt moren hans og det er IKKE sunt! Ta vare på deg selv slik at du klarer å ta vare på barna på best mulig måte. Klem Anonymous poster hash: a0334...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå