Gå til innhold

Minions. Noen som har sett den?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken aldersgrense passer filmen for? For "barnslig" for 9 år gamle gutter?

 

Anonymous poster hash: 1d5a3...3ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantert ikke for barnslig, men er den kommet ennå, altså?

Skrevet

Den har ordinær premiære i dag, men kjenner noen som var på førpremiære sist helg og likte den veldig godt. 10-åringer.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mamma på 50 skal ta med 7 åringen på mandag. Jeg vet ikke hvem som gleder seg mest.

 

Premiere idag, lut :)

Skrevet

Jeg er 42 år og gleder meg helt vilt til filmen :D

ps: 10 åringen gleder seg også ;)

 

Anonymous poster hash: 34459...0ae

Skrevet

Her gleder vi oss hele gjengen, fra treåringen til mannen på 42 :) Mener jeg har lest at filmen er tillatt for alle.

Skrevet

Her så gleder vi oss alle, meg som er voksen og en 14 åring og 8 åring.

Skrevet

Uff, ja skjønner jeg ikke er helt oppdatert på kinofronten. Tenkte ta med meg gutten min og et par kompiser av han, men er jammen utsolgt. Får bli en annen dag:-))

Kos dere dere som skal:-))

 

Anonymous poster hash: 1d5a3...3ee

Skrevet

Den skal vi se på søndag!!! Gleder oss veldig både 8 åringen, 11 åringen og 33 åringen.

 

Anonymous poster hash: 569a4...ba4

Skrevet

Så den i dag :) Satt faktisk noen gutter på 9-10 år ved siden av meg. De lo seg skakke! De likte den hvertfall :)



Anonymous poster hash: f39ff...ac9
Skrevet

Min niåring likte filmen godt, så godt at hun allerede har sett den to ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...