Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Nå, etter mange, mange jobbintervjuer i ett firma jeg har sykt lyst til å jobbe for har jeg endelig blitt tilbudt jobb 😀 og jeg har så lyst til å rope det ut og feire skikkelig i helga - men så skal jeg tilfeldigvis på samme tilstelning som en av mine nåværende arbeidsgivere i helga, og siden jeg ikke har fått ett skriftlig tilbud og fått kontrakt så har jeg heller ikke sagt opp. Og de vet heller ikke at jeg har vært i denne prosessen. Så derfor skal jeg feire i deg stille i helga og roper det heller anonymt ut her 😂 JIPPI - etter ett år i arbeidsledighet og et halvt år i urelevante og dårlig lønnede jobber har jeg endelig fått tilbud om en jobb jeg kan bruke utdanning, talent og potensialet jeg har!! Sjekk jeg gleder meg 😀😀😀 Anonymous poster hash: 2f6f2...ec1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 GRATULERER!!!!! Anonymous poster hash: c6641...a28
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 G R A T U L E R E R‼️‼️🎉🎈 Anonymous poster hash: 0dc0a...479
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Tusen takk jeg har vært en strålende sol siden jeg fikk telefonen tidligere i dag! Gleder meg så veldig! Og veldig deilig at jeg har kort oppsigelsestid og kan nyte ferien min i den tida juhuuu! God helg til dere - dere kan godt feire med et glass dere også 😜 Anonymous poster hash: 2f6f2...ec1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #8 Skrevet 3. juli 2015 Grattis! Anonymous poster hash: 3edd4...21d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #9 Skrevet 3. juli 2015 Gratulerer! Husk bare på at oppsigelsestiden din begynner å løpe den 1. i måneden etter at du sier opp. Det vil si at om du leverer oppsigensen på mandag så begynner oppsigelsestiden din å løpe 1. august. Med en måneds oppsigelsestid er du da klar for ny jobb 1. september. Du har egentlig heller ikke lov til å begynne å jobbe hos ny arbeidsgiver mens du avvikler ferie hos gammel arbeidsgiver, men det pleier å ordne seg hvis du spør. Anonymous poster hash: dfbff...7a4
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #10 Skrevet 3. juli 2015 Gratulerer og lykke til Anonymous poster hash: 06742...ef9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #11 Skrevet 3. juli 2015 Gratulerer! Husk at her inne kan du juble høyt med mange uttropstegn! Anonymous poster hash: d658d...963
holahopp Skrevet 3. juli 2015 #13 Skrevet 3. juli 2015 Gratulerer! Husk bare på at oppsigelsestiden din begynner å løpe den 1. i måneden etter at du sier opp. Det vil si at om du leverer oppsigensen på mandag så begynner oppsigelsestiden din å løpe 1. august. Med en måneds oppsigelsestid er du da klar for ny jobb 1. september. Du har egentlig heller ikke lov til å begynne å jobbe hos ny arbeidsgiver mens du avvikler ferie hos gammel arbeidsgiver, men det pleier å ordne seg hvis du spør. Anonymous poster hash: dfbff...7a4 I bemaninngsbyråer er det ikke nødvendigvis slik. Da kan det Være fra dagen man sier opp og 14 dager frem. Gratulerer så mye med ny jobb. Feir gjerne med ett glass eller to for meg. 👏👏🍻🍸🎉🎊
Iiiiik Skrevet 3. juli 2015 #15 Skrevet 3. juli 2015 Gratulerer! Så deilig Fra når oppsigelsestiden begynner å løpe er varierende, hos min nåværende arbeidsgiver går den fra dato til dato, trenger altså ikke vente til første påfølgende måned før den begynner å løpe.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #16 Skrevet 3. juli 2015 Gratulerer! Husk bare på at oppsigelsestiden din begynner å løpe den 1. i måneden etter at du sier opp. Det vil si at om du leverer oppsigensen på mandag så begynner oppsigelsestiden din å løpe 1. august. Med en måneds oppsigelsestid er du da klar for ny jobb 1. september. Du har egentlig heller ikke lov til å begynne å jobbe hos ny arbeidsgiver mens du avvikler ferie hos gammel arbeidsgiver, men det pleier å ordne seg hvis du spør. Anonymous poster hash: dfbff...7a4 jeg er i flere korttidskontrakter, så oppsigelsestiden er 1 mnd fra dato jeg sier opp. Anonymous poster hash: 2f6f2...ec1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #17 Skrevet 3. juli 2015 Gratulerer! Husk bare på at oppsigelsestiden din begynner å løpe den 1. i måneden etter at du sier opp. Det vil si at om du leverer oppsigensen på mandag så begynner oppsigelsestiden din å løpe 1. august. Med en måneds oppsigelsestid er du da klar for ny jobb 1. september. Du har egentlig heller ikke lov til å begynne å jobbe hos ny arbeidsgiver mens du avvikler ferie hos gammel arbeidsgiver, men det pleier å ordne seg hvis du spør. Anonymous poster hash: dfbff...7a4 Det var i gamle dager. Er ikke sånn nå lenger. Anonymous poster hash: 0e3b1...751
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #18 Skrevet 3. juli 2015 Gratulerer! Husk bare på at oppsigelsestiden din begynner å løpe den 1. i måneden etter at du sier opp. Det vil si at om du leverer oppsigensen på mandag så begynner oppsigelsestiden din å løpe 1. august. Med en måneds oppsigelsestid er du da klar for ny jobb 1. september. Du har egentlig heller ikke lov til å begynne å jobbe hos ny arbeidsgiver mens du avvikler ferie hos gammel arbeidsgiver, men det pleier å ordne seg hvis du spør. Anonymous poster hash: dfbff...7a4 Det var i gamle dager. Er ikke sånn nå lenger. Anonymous poster hash: 0e3b1...751 Så vidt jeg vet er det fortsatt det som gjelderi utgangspunktet. Jeg vet det finnes untak, men hovedreglem har jeg ikke fått med meg at er forandret. Når mener du det ble endret? Anonymous poster hash: dfbff...7a4
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #20 Skrevet 3. juli 2015 Gratulerer! Husk bare på at oppsigelsestiden din begynner å løpe den 1. i måneden etter at du sier opp. Det vil si at om du leverer oppsigensen på mandag så begynner oppsigelsestiden din å løpe 1. august. Med en måneds oppsigelsestid er du da klar for ny jobb 1. september. Du har egentlig heller ikke lov til å begynne å jobbe hos ny arbeidsgiver mens du avvikler ferie hos gammel arbeidsgiver, men det pleier å ordne seg hvis du spør. Anonymous poster hash: dfbff...7a4 Det var i gamle dager. Er ikke sånn nå lenger. Anonymous poster hash: 0e3b1...751 Så vidt jeg vet er det fortsatt det som gjelderi utgangspunktet. Jeg vet det finnes untak, men hovedreglem har jeg ikke fått med meg at er forandret. Når mener du det ble endret? Anonymous poster hash: dfbff...7a4 Aml fastsetter at i et arbeidsforhold uten tidsbegrensning gjelder oppsigelsen fra 1. påfølgende mnd - så det gjelder i høyeste grad enda. Men det er også mulig å ha andre avtaler om oppsigelse Anonymous poster hash: 2f6f2...ec1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #21 Skrevet 3. juli 2015 Gode nyheter! Grattis Anonymous poster hash: 8bc06...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå