Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Har fått tilbud om en annen jobb, hvordan skriver jeg at jeg ikke er interessert i den andre jobben da? Anonymous poster hash: 4ef0d...0c7
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Takk for tilbudet, men si at du plutselig stod med tilbud om to jobber og at den andre jobben passer bedre for deg på nåværende sted i livet. Om det er et sted du kan vurdere å jobbe i fremtiden så kan du også formulere noe med at du kan være interessert i fremtiden om muligheten byr seg. Du får formulere det selv Jeg stod i samme situasjon en gang, ble faktisk kontaktet en stund senere fra samme sted jeg hadde sagt nei til og de lurte på om jeg var ledig (det var jeg ikke - men et fint kompliment for meg). Anonymous poster hash: 98438...7b8
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 "Takk for tilbudet om stillingen hos dere. Jeg ønsker likevel ikke å benytte med av tilbudet og håper dere finner en annen god kandidat til stillingen. Med vennlig hilsen" Anonymous poster hash: ae825...ded
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Åh, tusen takk! Dere er flotte Ha en fortsatt fin sommer! Anonymous poster hash: 4ef0d...0c7
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Beklager, glemte skrive noe. Men jeg kan skrive dette også selv om det kun dreier seg om intervju? (har vært på intervju men ønsker ikke jobbe hos de). Takker igjen for svar! Anonymous poster hash: 4ef0d...0c7
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Beklager, glemte skrive noe. Men jeg kan skrive dette også selv om det kun dreier seg om intervju? (har vært på intervju men ønsker ikke jobbe hos de). Takker igjen for svar! Anonymous poster hash: 4ef0d...0c7 Hvis du 'bare' har vært på intervju kan du enten vente til du evt får et tilbud og da takke nei (det er jo ikke sikkert du får jobben), eller du kan ringe eller sende mail og si at du trekker søknaden din. Anonymous poster hash: 8a344...74a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Beklager, glemte skrive noe. Men jeg kan skrive dette også selv om det kun dreier seg om intervju? (har vært på intervju men ønsker ikke jobbe hos de). Takker igjen for svar! Anonymous poster hash: 4ef0d...0c7 Hvis du 'bare' har vært på intervju kan du enten vente til du evt får et tilbud og da takke nei (det er jo ikke sikkert du får jobben), eller du kan ringe eller sende mail og si at du trekker søknaden din. Anonymous poster hash: 8a344...74a Ja, jeg ønsker å trekke søknaden min. Skriver jeg bare i mail at jeg ønsker å trekke søknaden min? Og takker for at jeg fikk komme til intrevju? Anonymous poster hash: 4ef0d...0c7
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #8 Skrevet 3. juli 2015 Beklager, glemte skrive noe. Men jeg kan skrive dette også selv om det kun dreier seg om intervju? (har vært på intervju men ønsker ikke jobbe hos de). Takker igjen for svar! Anonymous poster hash: 4ef0d...0c7 Hvis du 'bare' har vært på intervju kan du enten vente til du evt får et tilbud og da takke nei (det er jo ikke sikkert du får jobben), eller du kan ringe eller sende mail og si at du trekker søknaden din. Anonymous poster hash: 8a344...74a Ja, jeg ønsker å trekke søknaden min. Skriver jeg bare i mail at jeg ønsker å trekke søknaden min? Og takker for at jeg fikk komme til intrevju? Anonymous poster hash: 4ef0d...0c7 *Er ung og uerfaren, så derfor jeg spør. Anonymous poster hash: 4ef0d...0c7
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #9 Skrevet 3. juli 2015 Slik; Jeg er ikke interessert Anonymous poster hash: c0f38...fd5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #10 Skrevet 3. juli 2015 Slik; Jeg er ikke interessert Anonymous poster hash: c0f38...fd5 Hehe, er ikke det meget useriøst da? Anonymous poster hash: 4ef0d...0c7
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #11 Skrevet 3. juli 2015 Beklager, glemte skrive noe. Men jeg kan skrive dette også selv om det kun dreier seg om intervju? (har vært på intervju men ønsker ikke jobbe hos de). Takker igjen for svar! Anonymous poster hash: 4ef0d...0c7 Hvis du 'bare' har vært på intervju kan du enten vente til du evt får et tilbud og da takke nei (det er jo ikke sikkert du får jobben), eller du kan ringe eller sende mail og si at du trekker søknaden din. Anonymous poster hash: 8a344...74a Ja, jeg ønsker å trekke søknaden min. Skriver jeg bare i mail at jeg ønsker å trekke søknaden min? Og takker for at jeg fikk komme til intrevju? Anonymous poster hash: 4ef0d...0c7 Ja, det er fint. Du trenger ikke gi noen grunn, men det er helt greit og faktisk si at du etter intervjuet fant ut at dette ikke var noe for deg og at du ønsker å trekke søknaden. Hvis du synes du må ha en annen grunn, kan du si at du har fått et annet tilbud. Men det er helt greie å si at du ikke lengre ønsker jobben altså. Og arbeidsgiver setter nok pris på å få vite det så tidlig som mulig, slik at de slipper å bruke tid på å vurdere deg når du likevel ikke lengre er en aktuell kandidat. 😊👍 Anonymous poster hash: 8a344...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå