Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Skal til Hellas om en uke. Hva mer enn dette bør jeg ta med? Kommer ikke på noe særlig mer, men vet jeg kanskje bør ta med mer? Vanntett plaster Pyrisept Pinsett Solkrem Håndsprit After sun/aloe vera Paracet Febermåler Anonymous poster hash: fa619...009
TPK Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Mageregulerende Noe mot halsbrann Kløestillende evt. allergimedisin mot myggstikk og bitt Saltvannsløsning til nesedråper/øyeskylling
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Antihistaminer. Jeg er helt avhengig av Zyrtec el. fordi jeg alltid blir stukket av mygg og alltid hovner veldig opp dersom jeg ikke tar noe mot det. Anonymous poster hash: 0cc99...ec3
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Jeg har alltid med meg dulcolax stikkpiller. Anonymous poster hash: c082a...c6b
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Du må ha med kortisonsalve og noe saftig myggmiddel. Hilsen ei som nylig har vært i "syden" og som nå sitter med store sår nedover beina etter myggstikk. Men så er jeg utrolig allergisk mot insektstikk, da... Anonymous poster hash: ee31d...650
mamma'n til 2 :) Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 xylocain, gnagsårplaster, plaster, aftersun, bacimycin, sterile kompresser, plasterteip, pinsett, saks, en liten rull med elastisk bandasje, mageregulerende, paracet, postafen om noen blir reisesyke, pyricept/klorhexidrin, antibac, solkrem, alovera eller annet til solbrent hud, ørepropper om noen trenger... Tja... hva mer har jeg alltid med meg tro? myggspray, tupfere eller kompresser til rensing av sår(loer ikke slik som bomull). evt strips. ispose er alltid kjekt
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Burn Aid spray. Det har jeg alltid i veska, både hjemme og på ferie. Bruker mot brannskade, insektsbitt, solbrenthet. Anonymous poster hash: cc2c6...d08
mamma'n til 2 :) Skrevet 3. juli 2015 #8 Skrevet 3. juli 2015 xylocain, gnagsårplaster, plaster, aftersun, bacimycin, sterile kompresser, plasterteip, pinsett, saks, en liten rull med elastisk bandasje, mageregulerende, paracet, postafen om noen blir reisesyke, pyricept/klorhexidrin, antibac, solkrem, alovera eller annet til solbrent hud, ørepropper om noen trenger... Tja... hva mer har jeg alltid med meg tro? myggspray, tupfere eller kompresser til rensing av sår(loer ikke slik som bomull). evt strips. ispose er alltid kjekt
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #9 Skrevet 3. juli 2015 Tusen takk alle sammen Hi Anonymous poster hash: 0168f...c03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå