Gå til innhold

eksen dumpa meg og flyttet rett inn til ny dame...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare dø... føler jeg ikke klarer leve lenger... så lite verdt var jeg for ham... :(

Anonymous poster hash: a6fc3...119

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Han er vel ikke så veldig mye verd han heller, når han har en sånn usympatisk måte å behandle andre på. I alle fall ikke verd å dø for.

Skrevet

Det er jo han som er lite verdt her! Hvem vil vel han en slik idiot? Du?

Neh! Gå ut og fisk igjen du. Det finnes bedre fisk enn sure gjedder:)

Anonymous poster hash: 3d330...080

Skrevet

Da må da han være minst like lite verdt for deg! Bli sint, drit i han, utnytt situasjonen og finn på noe "bøll"

Anonymous poster hash: 5f70f...b3c

Skrevet

Se hellet det positive i det, du slipper og dele livet ditt med en som sp lett bare kan skifte mening!

Nå er det sommer, gi deg en makeover og nyt livet.

Skrevet

Jeg opplevde det samme, han gikk fra meg, da han hadde gjort elskerinna si gravid. Flyttet rett inn til henne. Jeg slet lenge, og følte meg veldig lite verdt. Men møtte på han og dama hans for ikke lenge siden, og de var utrolig opptatt av meg, pekte og stirra. Og da tenkte jeg bare for noen tapere, og så glad for at jeg ble kvitt han. Vi planla barn, men rakk takk og pris ikke å bli gravide før han gikk. Og så glad for at jeg slapp unna en drittsekk som han.

Ta tiden til hjelp, prøv å kom deg ut, og kos deg. Ta en tur til frisøren, kjøp noe nye klær, føl deg flott. Med tiden blir det bedre, og du vil se han for den taperen han er. Som virkelig ikke fortjener deg.

Anonymous poster hash: c1263...d11
Skrevet

Klem til deg:-) du finner noen mye bedre enn han!!

Anonymous poster hash: de3e4...175

Skrevet

Jeg føler ikke jeg har mer å gi.. klarer ikke løfte meg selv opp.. tenker at han og den nye bare får ta barna så får jeg gjøre kort prosess på alt... klarer ikke dette livet mer... føler hele livet mitt kun har vært motgang fra fødselen av...

Hi

Anonymous poster hash: a6fc3...119

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Foreldreforumet. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige. 

Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

JW, brukermoderator

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...