Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Min sønn på 8 kom og sa han klødde sånn på baksiden av låret, og viste meg dette. Hva kan det være? Hva bør jeg smøre med? Anonymous poster hash: e7bb6...02e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Bildet ja... Anonymous poster hash: e7bb6...02e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Brennenessel blader ser det ut som, har han lekt i gresset høyt gress? Anonymous poster hash: 73332...5d4
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Brennenessel blader ser det ut som, har han lekt i gresset høyt gress? Anonymous poster hash: 73332...5d4 Enig, dette ser ut til å være av brennesle. Gni inn med aloe vera. Anonymous poster hash: 2b75e...23d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Synes det ser ut som en allergisk reaksjon av noe slag, siden han sier det klør og ikke at det svir, tror jeg ikke det er brennesle. Prøv å gi antihistamin, og smør på xylokain. Anonymous poster hash: ce057...110
Førstemann Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Jeg ser sånn ut når jeg får soleksem. Det kan komme uten at jeg er solbrent, men bare at huden blir veldig veldig varm. Hjelper å kjøle det ned holde det unna sola og aloe vera.
annesmil Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Det ser ut som elveblest. Jeg har to sønner som begge har hatt det. Det klør, svir ikke. Ser ut som om huden har forhøyninger, ruglete hud. Gikk på legevakten første gang og fikk flytende zyrtec. Har gitt det til neste mann når han fikk det (totalt har de hatt det 4 ganger på 5 år, så er ikke ofte).Det forsvant ganske raskt etter at de har tatt medisin. Elveblest kan komme av en allergisk reaksjon, om man f.eks spiser to forskjellige matvarer som man tåler, men man tåler ikke miksen av de to... Så ikke lett å finne hva man regaerte på. Om det ikke kommer ofte, trengte man ikke teste noe mer for å finne årsaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå