Gå til innhold

Dere som har tatt nettbasert studier...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... har dere fått jobben? hvilken studie har dere tatt?



Anonymous poster hash: 105c7...a52
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Adjunkt (lærer)

 

Jeg studerte og jobbet som vikar samtidig.. Jobbet 50- 80 % og studerte 100%.

 

 

Anonymous poster hash: 91c0f...e27

Skrevet

Takk for svar! Kan jeg spørre hvilket nettstudie brukte du?

 

Hi



Anonymous poster hash: 105c7...a52
Skrevet

Både ja og nei ;) Jeg er også lærer og har ofte fått jobb, men ikke alltid. Jeg har flyttet litt, så derfor har jeg aldri kommet over i 4-årsregelen, noe som fører til at jeg bare har hatt årsvikariater selv om jeg har over 8 års ansiennitet totalt. Nå har jeg ikke jobb til høsten, men det dukker sikkert opp noe. I mellomtiden skal jeg videreutdanne meg litt ekstra slik at jeg kan ta mastergrad i et av de store fagene. Jeg har et mellomfag fra før, men jeg vil heller ta master i et av de andre fagene.



Anonymous poster hash: c47fa...fd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...