Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 ... har dere fått jobben? hvilken studie har dere tatt? Anonymous poster hash: 105c7...a52
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Ja. Adjunkt (lærer) Jeg studerte og jobbet som vikar samtidig.. Jobbet 50- 80 % og studerte 100%. Anonymous poster hash: 91c0f...e27
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Takk for svar! Kan jeg spørre hvilket nettstudie brukte du? Hi Anonymous poster hash: 105c7...a52
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Både ja og nei Jeg er også lærer og har ofte fått jobb, men ikke alltid. Jeg har flyttet litt, så derfor har jeg aldri kommet over i 4-årsregelen, noe som fører til at jeg bare har hatt årsvikariater selv om jeg har over 8 års ansiennitet totalt. Nå har jeg ikke jobb til høsten, men det dukker sikkert opp noe. I mellomtiden skal jeg videreutdanne meg litt ekstra slik at jeg kan ta mastergrad i et av de store fagene. Jeg har et mellomfag fra før, men jeg vil heller ta master i et av de andre fagene. Anonymous poster hash: c47fa...fd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå