Gå til innhold

barn som skriker uten at foreldre bryr seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på svenakebåten og var vitne til ett barn som satt i en vogn å skrek og skrek mens faren bare satt i sofaen ved siden av og las avisen. Jeg så ikke barnet så usikker på alder, men satt i sportsvogn og så den hadde sko på, så vil tippe rundt 1-1, 5 år. Jeg tror ikke barnet kunne se faren, han snakket ikke noe ting med barnet, han så ikke en gang på det. Ignorerte det helt. Så kom moren, hun gikk heller ikke bort for å se på barnet, bare snakket litt med faren før hun forsvant av gårde. Hun kom vel tilbake etter 10 min og da trillet de avgårde med barnevognen uten å værken se til barnet eller snakke med det. Det skrek fortsatt. Det var mange som satt rundt og jeg fikk inntrykk av at de også reagerte på dette.

Burde noen ha gått bort og snakket med dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette synes eg hørtes ugreit ut. Men eg ignorerar ofte grininga til treåringen som kan vere voldsomt til ei furtejente til tider. Tenker at mangr sikkert reagerar på meg også.

Skrevet

Nå vet jo ikke du årsaken da.... og du kjenner ikke barnet. Ville ikke sagt så mye da jeg. 

Anonymous poster hash: 59cbb...c87
Skrevet

For å si det slik: du kunne like så godt bare spendt ungen din fast i vognen og reist i fra den! Ungen verken så eller hørte foreldrene sine! Den må jo ha vært redd!

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns ikke det hørtes greit ut. Et barn på halvannet år er ikke "furtent".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...