Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Vi begynte med smaksprøver da han var 4 mnd, men han viste ikke noe særlig interesse, det ble derfor ikke til at han smakte så mye. Nå er han 6 mnd, og vi har prøvd mange ganger med grøt. Det virker ikke som om han synes det er så godt. Fruktmos er heller ikke noen høydare. Poteter og gulrøtter har heller ikke vært noen suksess.. Han liker å få en brødskalk, men slipper den når den blir for bløt etter mye tygging. Har også fått litt små brødbiter med leverpostei, med vekslende hell. Han får mm og elsker det, men kan jo ikke leve på det i all evighet. Noen tips til hva jeg kan prøve? Føler meg litt lost in space her. Anonymous poster hash: 802d6...98c
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Mme og grøt, fruktmos/grønnsaksmos Anonymous poster hash: b3289...767
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Takk for svar. Fler? Anonymous poster hash: 802d6...98c
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Har samme problemet her, bare hakket værre og ungen er litt eldre. Her prøves ALT såfremt det ikke er masse salt og krydder i. Rett og slett for at jeg begynner å bli desperat ☺ Anonymous poster hash: b7053...879
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Min er 6 mnd nå, og vi begynte med fruktmos (smoothie) når han var 5 mnd. Etter en uke eller to, så begynte vi med grøt, men laga den ganske tynn så det ikke var for stor forskjell mellom mm fruktmos og grøt... Nå spiser han to halve grøtmåltider(lunsj og kvelds) og en fruktmos hver dag. Grøten lager jeg ikke etter oppskrift fra pakka, for da synes jeg den blir alt for tykk. Anonymous poster hash: 49d70...475
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Avocado Søtpotet Pastinakk Potet Gulrot Løk Hvitløk Broccoli Eple Pære Fersken Banan Jordbær Gresskar Blåbær Svisker Kokosnøtt Ananas Druer Oksekjøtt Hvit fisk Pasta Anonymous poster hash: 12a66...d65
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Avocado Søtpotet Pastinakk Potet Gulrot Løk Hvitløk Broccoli Eple Pære Fersken Banan Jordbær Gresskar Blåbær Svisker Kokosnøtt Ananas Druer Oksekjøtt Hvit fisk Pasta Anonymous poster hash: 12a66...d65 Også grøt selvfølgelig 😊 Anonymous poster hash: 12a66...d65
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #8 Skrevet 3. juli 2015 Avocado Søtpotet Pastinakk Potet Gulrot Løk Hvitløk Broccoli Eple Pære Fersken Banan Jordbær Gresskar Blåbær Svisker Kokosnøtt Ananas Druer Oksekjøtt Hvit fisk Pasta Anonymous poster hash: 12a66...d65 Også grøt selvfølgelig 😊 Anonymous poster hash: 12a66...d65 Wow! Det hørtes deilig ut! 👍🏼😊 Anonymous poster hash: 802d6...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå