Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 hva syntes dere om at foreldrene kler barna i brukte klær? Tenker dere at de har dårlig råd,gjerrige,miljøbevisste eller annet? Anonymous poster hash: 059db...6ff
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 hva syntes dere om at foreldrene kler barna i brukte klær? Tenker dere at de har dårlig råd,gjerrige,miljøbevisste eller annet? Anonymous poster hash: 059db...6ff Jeg tenker det er lurt å bruke klær mer enn en gang😜 Hvordan kan man se at noen har på brukte klær? Anonymous poster hash: a04f6...ea0
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 De fleste har vel klær til barna som blir vasket og brukt på nytt - ergo brukte klær. Anonymous poster hash: beabd...702
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 De er smarte som velger å ikke sløse masse penger på klær som blir brukt i veldig korte perioder. Anonymous poster hash: e8725...c8a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Jeg synes det er kjempelurt! Er jo så mye fint tøy som er like helt og fint som nytt og da ville det vært utrolig bortkastet å slenge de i en eske og ta vare på for ingen, eller å kaste de. Her arver jeg masse fint til min, og sender mye av hans videre til noen andre. Liker sånne løsninger. Masse penger spart er det og Anonymous poster hash: 69442...047
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Jeg tenker; så heldige de er som har noen å arve av! Anonymous poster hash: 1bd26...f05
Gjest Kira Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Arve klær er helt suverent, både til meg selv og ungene
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #8 Skrevet 3. juli 2015 Jeg tenker at det er kjempefint. Det er miljøbevisst og lønnsomt - kan det bli bedre? Anonymous poster hash: fe83c...189
sug lut Skrevet 3. juli 2015 #9 Skrevet 3. juli 2015 Enig med Kira, ungene har arvet masse og hatt masse fra loppemarked/Fretex, ferdig vasket fri for all stivhet og skadelige stoffer, og jeg også både arver og kjøper brukt - da får man ikke bare voldsomt mye klær (hvilket er praktisk når de er i barnehagestørrelse), man får også de helt spesielle unike plaggene. Har hatt fantastiske hjemmesydde/hjemmestrikkede plagg til ungene innimellom, kjøpt for en slikk og ingenting. Og alle mine venninner helt fra jeg var tenåring sirkulerer klær som er blitt for store/for små/for feil/aldri passa. Genialt med gjenbruk, rett og slett.
Chl85 Skrevet 3. juli 2015 #10 Skrevet 3. juli 2015 Tenker at jeg er misunnelig og skulle gjerne hatt noen å arve tøy etter til mine unger Syns det er lurt å arve klær(som ikke er utslitt), når de bruker det i så korte perioder.
☆☆☆ Skrevet 3. juli 2015 #12 Skrevet 3. juli 2015 Tenker foreldra er bevisste og har god praktisk sans.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #13 Skrevet 3. juli 2015 Å arve klær er veldig fint. Jeg tenker ikke over om andre barn har arvede klær eller ikke. 😊 Selv er jeg litt nøye på de klærne vi arver. Jeg bruker ikke klær på barna mine som er årevis gamle og stive og alt for godt brukte, eller tydelig fra 90 tallet liksom. De kaster jeg eller gir til Fretex. Men pent brukte, nyere klær bruker jeg gjerne til barna 😊☺ Anonymous poster hash: d871b...48c
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #14 Skrevet 3. juli 2015 Var meg som startet den andre barneklærtråden nylig om merker. Mine unger arver masse, først og fremst fra hverandre men og noe fra andre. Synes det er gull. Får mer valuta for pengene når plaggene går i arv, samt det er masse fint brukt barnetøy. Anonymous poster hash: ffa52...a27
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #15 Skrevet 3. juli 2015 Kjøper faktisk alle mine klær brukt. Jeg er "stop-shopper". Til ungene hender det jeg kjøper noe nytt, fordi bruktklær/arveklær ikke alltid har den størrelsen de trenger for øyeblikket. Det eneste vi alltid kjøper nytt er sko. Til meg selv fordi jeg har hallux valgus, til ungene fordi de ikke skal arve en fotstilling. Anonymous poster hash: 2c65c...e48
Mandala Skrevet 3. juli 2015 #16 Skrevet 3. juli 2015 Jeg er veldig for det. Størstedelen av inneholdet i klesskapet til både meg og barna er bruktkjøp eller arvet. Dvs, jeg er den eneste som har noen å arve fra. Til de andre kjøper jeg mye brukt. Jeg syns det er kjempegøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå