Gå til innhold

Flere som drømmer mye om eksen/gammel flamme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse drømmene plager meg, jeg drømmer så ofte om min gamle flamme.. Vi holdt på i åresvis, så han var naturlig nok en stor del av livet før jeg møtte mannen min. Vi ble aldri sammen, men klarte ikke holde fingrene av hverandre hver gang vi møttes, aldri følt det sånn med noen. Jeg var dessverre ikke "bra nok" for han da vi kom fra forskjellig miljøer (han soss, jeg litt nerd/østkant). Idag hadde jeg muligens vært bra nok da jeg tok en utdannelse, starter firma og tjener over en mill, men det vil jeg ikke at han skal vite. Vi hadde en kjemi som ikke kunne unngås. Har ikke møtt han siden, har unngått sosiale tilstelninger hvor jeg vet vi kunne møttes, jeg er ikke typen til å være utro. Han er i drømmene mine så ofte, det plager meg :( jeg går aldri i fra mannen og barna for han uansett, så jeg har lyst til å slutte å ha disse drømmene.. Det er slitsomt og våkne og ha drømt så mye om han hele tiden etter alle disse årene. Er det flere som drømmer mye om eksen?

Anonymous poster hash: 1f89a...8b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mun første store kjærlighet tenker jeg på. Han var 17 og jeg 15.

Vi er venner på face og er lykkelig gift på hver vår kant. Likevel kiler det litt i magen når han legger ut et bilde av seg selv.

Fortsatt er han den kjekke gutten med moped. 😊

Anonymous poster hash: 75dd7...eb9

Skrevet

Huff ja. Alt for ofte føler jeg og hver gang våkner jeg med dårlig samvittighet. Har ikke sett han på 10 år og håper jeg ikke treffer han. Unngår alle situasjoner der jeg vet han kan dukke opp. Han bor ikke her, men jeg vet at han besøker sine foreldre i ferier etc.

Har ingen gode råd, det virker ikke som det går over heller...

Anonymous poster hash: 84230...51f

Skrevet

Jeg også drømmer og fantaserer ofte om min ex. Han og jeg hadde veldig god seksuell kjemi.. jeg ble kåt bare av å se han, la han seg inntil meg uten noe mer var jeg allerede klissvåt 😂 men han var en tosk også. Jeg kunne ikke leve med han, men jeg kunne gjerne hatt sex med han resten av livet 😄

Anonymous poster hash: 791f9...5ec

Skrevet

Ja,jeg også gjør det til tider. Dessverre. Har vel noe med at man blir tiltrukket forskjellig med/av forskjellige partnere.også felles interesser kanskje. Når det blir slutt og det går noen år er det vel dette vi tenker på da. De gode tiltrekningene,gode stundene osv.

Anonymous poster hash: a5e7c...955

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...