Gå til innhold

Betatt av en annen mann :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg på en måte har begynt å bli litt betatt av en mann jeg egentlig ikke kjenner noe særlig.... Han legger noe så heftig an på meg, sender meldinger på messenger der han skriver at jeg er sexy, hot, pen, spør om eg vil finne på noe en kveld osv. Han framstår som litt "arrogant" og selvsikker (litt rå, på en måte), lurer på om det er det jeg tiltrekkes av. Har samboer som jeg aldri ville byttet ut, men samtidig kjenner jeg at dette er veldig spennende og gjør veldig godt å høre. Hjelp! Får meldinger med jevne mellomrom, og merker at det faktisk er litt avhengighetsskapende. Vet jeg burde kutte tvert, men innerst inne håper jeg litt på at det skal komme nye meldinger. Skal sies at jeg aldri har skrevet noe til han ssom jeg ikke burde. Erjeg slem hvis jeg fortsetter å ha kontakt med han på messenger? (vet joegentlig svaret selv....)

Anonymous poster hash: e1a02...497
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du vet nok svaret selv. Hva ville du tenkt om samboeren din holdt på på samme måte? Det er en ganske grei regel. Hadde du syntes det var greit?

Skrevet

Ja det er slemt om du fortsetter å ta kontakt. Punktum. Du risikerer forholdet til kjæresten din ved å holde på sånn. Det å være litt avhengig av oppmerksomhet, like det, er i mine øyne normalt. Men blir det altoppslukende må du kutte ut! Jeg har stadig vært betatt av andre menn, men det kutter ut av seg selv raskt om jeg slutter å "mate" fantasien. Har studert i mange år, og byttet flere jobber og finner alltid en favoritt. Elsker rett og slett å bli kjent med nye mennesker og i tillegg få oppmerksomhet. Liker å ha noe å se på også! Glad jeg aldri har gjort noe som er å tråkke over grensa. De har alle gått over raskt etter at jeg ikke har sett dem en liten stund. Nå er jeg i et langt forhold og ligger i senga mens jeg kjenner prinsesse mi har turnoppvisning i magen. Selv om jeg ser på andre menn har jeg bestemt meg for hvem jeg virkelig vil ha. Hadde jeg ikke holdt fingrene av fatet alle gangene og tatt meg selv i nakken ville ikke prinsessa mi blitt den hun er ment å bli.

Anonymous poster hash: 22100...322

Skrevet

Ja, jeg vet det så inderlig godt. Det som er litt rart er at jeg hadde aldri falt for han vanligvis (tror jeg). Det er noe med måten han skriver på som tiltrekker meg noe så vanvittig. Er veldig rett frem, selvsikker. Er ikke sikkert jeg hadde tenkt det samme hvis jeg hadde truffet han ansikt til ansikt, har bare møtt han en gang. Og det var før han kontaktet meg. Har selvfølgelig ingen planer om å møte han heller, men vi bor i en liten by så ser han ofte.... Har en bil som er lett å kjenne igjen, men tror ikke han vet at jeg kjenner den igjen. Har sett den kjøre forbi meg mange ganger når jeg går tur, og ikke lenge etter plinger det inn en melding. Hadde aldri trodd at dette skulle skje med meg. Alltid tenkt at det er lett å kutte ut sånt, men det er jo nesten som en avhengighet!

Skrevet

Siste var HI....

Skrevet

Du blokkerer ham og lar følelsene forsvinne med tiden!!

Anonymous poster hash: ac1c6...efa
Skrevet

Du vet vel at samboeren din lett kan overvåke messenger???

Anonymous poster hash: c8d9d...b4a

Skrevet

Hvordan da?😯

Skrevet

Hvordan kan samboeren min overvåke min messenger?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...