Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Er det trolling på høyt nivå for tiden, eller er det så mange tragiske mannfolk der ute? Hvor finner dere alle disse udugelige mennene? Er det noen som er forelsket og glade i mannen? Det er nemmelig jeg ❤️ *klisskliss* Anonymous poster hash: 58da7...f23
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Tror det er mange av de. Er gift med en veldig god mann selv. Anonymous poster hash: 61488...cc1
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Jeg tror det er minst ett troll i kveld. Men jeg tror også slike tråder har en viss smitteeffekt. Når en står frem og forteller om et slikt forhold, så tør de andre som lever i slike forhold også... Men få av dem gjør noe med det, kan det virke som... Hvis det virkelig er så mange udugelige menn der ute, så er det jammen mange kvinner der uten ryggrad og med elendig selvtillit også som finner seg i å bli behandlet som dritt. Jeg forstår at det er vanskelig når man blir psyket ned over tid, men på et tidspunkt må man ta ansvar over eget liv og skaffe seg hjelp om man ikke takler det selv. Det finnes mange muligheter for å få hjelp for de som ber om det. Jeg er enslig og har vært det noen år. Gidder ikke gå inn i forhold til slike menn som blir beskrevet i mange av disse trådene. Da er det mye bedre å være alene. Og når jeg bare finner den rette, sa skal jeg også bli forelsket og klissete Anonymous poster hash: 02aac...f38
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Jeg tror det er minst ett troll i kveld. Men jeg tror også slike tråder har en viss smitteeffekt. Når en står frem og forteller om et slikt forhold, så tør de andre som lever i slike forhold også... Men få av dem gjør noe med det, kan det virke som... Hvis det virkelig er så mange udugelige menn der ute, så er det jammen mange kvinner der uten ryggrad og med elendig selvtillit også som finner seg i å bli behandlet som dritt. Jeg forstår at det er vanskelig når man blir psyket ned over tid, men på et tidspunkt må man ta ansvar over eget liv og skaffe seg hjelp om man ikke takler det selv. Det finnes mange muligheter for å få hjelp for de som ber om det. Jeg er enslig og har vært det noen år. Gidder ikke gå inn i forhold til slike menn som blir beskrevet i mange av disse trådene. Da er det mye bedre å være alene. Og når jeg bare finner den rette, sa skal jeg også bli forelsket og klissete Anonymous poster hash: 02aac...f38 Amen! Veldig enig i det du skriver 😊 unner alle å leve i et parforhold med gjensidig respekt for hverandre, men som du sier er vel for lett å kun skylde på mannen. Vi har jo et ansvar selv også Hi Anonymous poster hash: 58da7...f23
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Finner ikke bra menn,singel nå og trives med det. Anonymous poster hash: cd78c...3fe
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Sikkert noen som troller her og der. Men det er enda flere som rett og slett lever et drittliv og som godtar alt for mye faenskap fra mannen. Ser det på nært hold hver dag. Anonymous poster hash: 37a27...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå