Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Jeg har tatt tapet og lurer på: Må jeg fjerne alt? Altså, bittesmå biter som sitter fast? Og kan man bare ta tapet, sparkle, å male over? Det er malt hvit under tapeten (dette er jo blitt dålig, altså, malestrøket), vi skal ha grå-blått. Må vi male hvitt også grå-blått? Og hvordan gjør vi det med om vi skal ha grå-blått også en annen farge på en annen vegg (I et annet rom) hvordan gjøre overgangen fin? List? Eller? Tips? Anonymous poster hash: 627bc...9ae
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Du må fjerne ALT. Vask veggen godt etterpå for å få vekk all tapetlimen. Så sparket du. Ta først ett strøk med grunning før du begynner å male. Anonymous poster hash: 3b364...b76
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Pokker, det er så mye jobb Selv flekker som nesten er umulig å få bort? Anonymous poster hash: 627bc...9ae
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Pokker, det er så mye jobb Selv flekker som nesten er umulig å få bort? Anonymous poster hash: 627bc...9ae Jepp. Det er det som er jobben 😝 Anonymous poster hash: 3b364...b76
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Usj..... Men når jeg skal grunne, kan jeg bruke helt vanlig hvitfarge eller? Anonymous poster hash: 627bc...9ae
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Usj..... Men når jeg skal grunne, kan jeg bruke helt vanlig hvitfarge eller? Anonymous poster hash: 627bc...9ae Kjøp det som heter grunning. Anonymous poster hash: 3b364...b76
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Malte over tapet jeg, gikk helt fint det. Men du kan prøvemale først. Det kan bli litt skrukker i starten, så får du se an hvordan det blir når tapeten tørker. Anonymous poster hash: f4e06...9da
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #8 Skrevet 2. juli 2015 Malte over tapet jeg, gikk helt fint det. Men du kan prøvemale først. Det kan bli litt skrukker i starten, så får du se an hvordan det blir når tapeten tørker. Anonymous poster hash: f4e06...9da Men da malte du over all tapeten? Det går og an, hvis den sitter godt nok. Ser for meg at hi allerede har begynt å rive Anonymous poster hash: 3b364...b76
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #9 Skrevet 2. juli 2015 Her ville det ikke blitt bra å male over tapeten. Er så gammel tapet og stygg overflate på tapen. Største runnen til at vi valgte å fjerne den var mest for å bli kvitt den fæle spylukta som kom av tapeten.. :s Anonymous poster hash: 627bc...9ae
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #10 Skrevet 2. juli 2015 Malte over tapet jeg, gikk helt fint det. Men du kan prøvemale først. Det kan bli litt skrukker i starten, så får du se an hvordan det blir når tapeten tørker. Anonymous poster hash: f4e06...9da Men da malte du over all tapeten? Det går og an, hvis den sitter godt nok. Ser for meg at hi allerede har begynt å rive Anonymous poster hash: 3b364...b76 Malte over all tapeten ja. Hva mener du? Det gikk fint med denne. Ikke så gammel, ingen lukt og lite struktur, bare veldig stygg farge. Møtte fjerne på et annet rom, tok utrolig lang tid, men ble fint da. Anonymous poster hash: f4e06...9da
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #11 Skrevet 2. juli 2015 Malte over tapet jeg, gikk helt fint det. Men du kan prøvemale først. Det kan bli litt skrukker i starten, så får du se an hvordan det blir når tapeten tørker. Anonymous poster hash: f4e06...9da Men da malte du over all tapeten? Det går og an, hvis den sitter godt nok. Ser for meg at hi allerede har begynt å rive Anonymous poster hash: 3b364...b76 Malte over all tapeten ja. Hva mener du?Det gikk fint med denne. Ikke så gammel, ingen lukt og lite struktur, bare veldig stygg farge. Møtte fjerne på et annet rom, tok utrolig lang tid, men ble fint da. Anonymous poster hash: f4e06...9da Hi må fjerne tapeten. Det hun lurer på er hvor grundig hun må gjøre det Anonymous poster hash: 3b364...b76
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #12 Skrevet 2. juli 2015 Malte over tapet jeg, gikk helt fint det. Men du kan prøvemale først. Det kan bli litt skrukker i starten, så får du se an hvordan det blir når tapeten tørker. Anonymous poster hash: f4e06...9da Men da malte du over all tapeten? Det går og an, hvis den sitter godt nok. Ser for meg at hi allerede har begynt å rive Anonymous poster hash: 3b364...b76 Malte over all tapeten ja. Hva mener du?Det gikk fint med denne. Ikke så gammel, ingen lukt og lite struktur, bare veldig stygg farge. Møtte fjerne på et annet rom, tok utrolig lang tid, men ble fint da. Anonymous poster hash: f4e06...9da Hi må fjerne tapeten. Det hun lurer på er hvor grundig hun må gjøre det Anonymous poster hash: 3b364...b76 Jaja ser det nå. Sorry, på tide å legge seg.. Anonymous poster hash: f4e06...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå