Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Ser første daten for meg, "har du barn?" Spør prinsen, jeg "øhm vel noen få" Hvor mange da" sier prinsen....Hva svarer en da liksom? Sier jeg 4 takker han for maten og løper. Eller om jeg noen sinne kommer så langt å få en kjæreste stikker han glatt av da han innser hvor mye arbeid det er og hvor mye en må prioritere barna og hvor lite voksen tid det blir. Jeg drømmer som alle andre om en kjærlig og trofast snill og god mann som står ved min side. Og så tenker jeg med skrekk og gru på, tenk om jeg finner en mann som ikke har barn fra før av! Anonymous poster hash: a07fe...4d5
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Lag en profil på nett der du er ærlig. Da sorterer du bort feigskitene. Anonymous poster hash: 69558...08c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Har to venninner med hhv 4 og 5 barn som har funnet seg gode, stabile og kjekke menn. Så det er overhode ikke umulig. Anonymous poster hash: c2ab5...206
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Jeg svarer bare "jeg har en hel bataljon" Jeg ble forlatt da jeg ble gravid med nr 4. Da minsten var 3 mnd fikk jeg meg kjæreste som var kjekk, veltrent, omsorgsfull, empatisk og styrtrik, rett og slett drømmemannen, så det er håp Dessverre hadde han andre issues som ikke er forenelig med familielivet så det tok slutt etter et år. Men det ER fullt mulig, altså Anonymous poster hash: f5ec1...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå