Fire småtroll Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Jeg har hatt de på mitt rom til de var ca 2 år.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Første 5mnd, andre 3,5mnd Anonymous poster hash: 8f707...7da
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 To-tre uker med begge. Vi sover alle mye bedre på hvert vårt rom Anonymous poster hash: 11c28...240
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Min baby er 11 måneder, og sover fortsatt på vårt rom. Hadde i utgangspunktet tenkt til å flytte han over i løpet av sommeren, men så begynner han i barnehagen i starten av august, vi må dessverre kanskje flytte i løpet av sommeren/høsten og i tillegg har jeg tenkt til å kutte ut ammingen, da dette uansett kun er før han skal sove for natten og før vi står opp om morgenen. Er redd det blir litt vel mye endringer for han på kort tid. Anonymous poster hash: 8cab3...fae
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Når hun var 3 måneder begynte hun å sove på eget rom fram til første amming, samsov resten av natta. Fra hun var 5 mnd har hun sovet på eget rom hele natta Anonymous poster hash: 90305...898
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #9 Skrevet 2. juli 2015 1,5 år og 2 år Anonymous poster hash: fa546...d4a
Gjest Turid87 Skrevet 2. juli 2015 #11 Skrevet 2. juli 2015 Ingen baby på eget rom her. Vi foretrekker samsoving. 2 år gammel nå, og vil ikke sove alene enda :-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #12 Skrevet 2. juli 2015 Fr ca 4-5 mnd på eget rom. Men kom inn ila natta for amming og da samsov vi resten av natten❤️ Ammingen stoppet opp da hun var 7 mnd og da sov hun hele natten på eget rom natten igjennom. Anonymous poster hash: bc963...ea5
*Miss Marple* Skrevet 2. juli 2015 #14 Skrevet 2. juli 2015 (endret) 2,5 år og sover fortsatt på vårt rom. Flytter nok iløpet av sommeren. Jeg syns en baby skal sove nær foreldrene sine. Det har med trygghet å gjøre. Endret 2. juli 2015 av *Miss Marple*
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #15 Skrevet 2. juli 2015 2,5 år og sover fortsatt på vårt rom. Flytter nok iløpet av sommeren. Jeg syns en baby skal sove nær foreldrene sine. Det har med trygghet å gjøre. Klart det, men når både baby og foreldre sover dårlig pga hverandres lyder er det som i mitt tilfelle best for alle at man sover på separate rom Anonymous poster hash: bc963...ea5
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #16 Skrevet 2. juli 2015 2,5 år og sover fortsatt på vårt rom. Flytter nok iløpet av sommeren. Jeg syns en baby skal sove nær foreldrene sine. Det har med trygghet å gjøre. Klart det, men når både baby og foreldre sover dårlig pga hverandres lyder er det som i mitt tilfelle best for alle at man sover på separate rom Anonymous poster hash: bc963...ea5 Og så er vel en 2,5 åring strengt tatt ikke en baby lengre.... Anonymous poster hash: bc963...ea5
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #17 Skrevet 2. juli 2015 Ca 6 mnd. Hadde babysitter. Jeg våknet en natt med en dårlig magefølslse. Gikk inn i sengen å sjekket babyen som da lå å sprelte under dynen, kliss våt av svette. Har tenkt mange ganger på hva som kunne skjedd om jeg ikke hadde sjekket. Hadde aldri flyttet en baby på eget rom så tidlig igjen. Anonymous poster hash: 8c334...365
*Miss Marple* Skrevet 2. juli 2015 #18 Skrevet 2. juli 2015 2,5 år og sover fortsatt på vårt rom. Flytter nok iløpet av sommeren. Jeg syns en baby skal sove nær foreldrene sine. Det har med trygghet å gjøre. Klart det, men når både baby og foreldre sover dårlig pga hverandres lyder er det som i mitt tilfelle best for alle at man sover på separate rom Anonymous poster hash: bc963...ea5 Og så er vel en 2,5 åring strengt tatt ikke en baby lengre.... Anonymous poster hash: bc963...ea5 Neida. Selvsagt er ikke en toåring en baby. Jeg svarte på spørsmålet om når vi flyttet/flytter vårt barn på eget rom og så tilføyde jeg min mening om å ikke sove i nærheten av en baby. Det skjønte du sikkert?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #19 Skrevet 2. juli 2015 2,5 år og sover fortsatt på vårt rom. Flytter nok iløpet av sommeren. Jeg syns en baby skal sove nær foreldrene sine. Det har med trygghet å gjøre. Klart det, men når både baby og foreldre sover dårlig pga hverandres lyder er det som i mitt tilfelle best for alle at man sover på separate rom Anonymous poster hash: bc963...ea5 Og så er vel en 2,5 åring strengt tatt ikke en baby lengre.... Anonymous poster hash: bc963...ea5 Neida. Selvsagt er ikke en toåring en baby. Jeg svarte på spørsmålet om når vi flyttet/flytter vårt barn på eget rom og så tilføyde jeg min mening om å ikke sove i nærheten av en baby. Det skjønte du sikkert?[/ Vel vel. Nå står det i overskriften i tråden når flyttet -baby- inn på eget rom... Vet ikke helt hvem som ikke skjønte hva jeg Anonymous poster hash: bc963...ea5
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #20 Skrevet 2. juli 2015 Ok. For kverulantene:, BABYEN min flyttet aldri på eget rom, BARNET mitt flyttet av egen fri vilje inn på eget rom rett etter 2årsdagen. 😊 Anonymous poster hash: 4116c...24a
MammantilNurket Skrevet 2. juli 2015 #21 Skrevet 2. juli 2015 Gutten vår flyttet på eget rom litt før han fylte året. Det gikk veldig bra Med neste mann kommer vi til å flytte på eget rom før.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #22 Skrevet 2. juli 2015 Våre flyttet vi da våre lyder forstyrret søvnen deres. Etter 6 måneder, men før fylte 1 år. Husker ikke helt nøyaktig når. Anonymous poster hash: 19a54...f56
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #23 Skrevet 2. juli 2015 De to første var rundt året. Minsten er med oss enda, 16 mnd Anonymous poster hash: ffb94...05d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #24 Skrevet 3. juli 2015 Han var 9 mnd, og fra den natten sov han gjennom for første gang Anonymous poster hash: a1f87...fe1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #25 Skrevet 3. juli 2015 Rundt 3 mnd. Hadde absolutt ikke lyst, men baby våknet konstant av mannen, og jeg våknet konstant av baby. Kjøpte inn babycall med video som var supersensitiv, og prøvde. Var som å få en ny baby, fikk nok endelig nok søvn. Det føltes ikke så godt for manmahjertet, men ble en mye bedre hverdag for alle :-) Anonymous poster hash: 2fbb5...c84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå