Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Jeg føler det er så mange tilfeller det foreldre blir misforstått eller av andre grunner blir fratatt barnet sitt... Hva skal egentlig til for at en skal miste sitt barn? Kan alkoholmisbruk av den ene forelderen eller vold mot den ene foreldren kvalifisere til at bv blir blandet inn? Når den ene forelderen er en god omsorgsperson... Anonymous poster hash: 83fc9...2b7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Var det du som lurte på her om dagen om bv blir kontaktet hvis du og mannen drar til fvk? Anonymous poster hash: fac57...b93
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Ja, i slike tilfeller kan BV bli koblet inn, enda en av foreldrene er gode omsorgspersoner, så er det ikke et godt miljø for barna å vokse opp i. Ei venninne av meg om mannen fikk BV i bildet etter at det kom frem at han var voldelig mot henne.. Etter hvert som det ble gransket, så endte hun med å ta ut seperasjon og skille seg fra han, for å sikre seg at ungene ikke skulle miste begge foreldrene sine.. For henne og ungene var det nok en vinn vinn situasjon. Anonymous poster hash: 33e91...472
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Ja, i slike tilfeller kan BV bli koblet inn, enda en av foreldrene er gode omsorgspersoner, så er det ikke et godt miljø for barna å vokse opp i. Ei venninne av meg om mannen fikk BV i bildet etter at det kom frem at han var voldelig mot henne.. Etter hvert som det ble gransket, så endte hun med å ta ut seperasjon og skille seg fra han, for å sikre seg at ungene ikke skulle miste begge foreldrene sine.. For henne og ungene var det nok en vinn vinn situasjon. Anonymous poster hash: 33e91...472 Men de kan ikke ta barna fra moren dersom det er far som er voldelig? Anonymous poster hash: 83fc9...2b7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Ja, i slike tilfeller kan BV bli koblet inn, enda en av foreldrene er gode omsorgspersoner, så er det ikke et godt miljø for barna å vokse opp i. Ei venninne av meg om mannen fikk BV i bildet etter at det kom frem at han var voldelig mot henne.. Etter hvert som det ble gransket, så endte hun med å ta ut seperasjon og skille seg fra han, for å sikre seg at ungene ikke skulle miste begge foreldrene sine.. For henne og ungene var det nok en vinn vinn situasjon. Anonymous poster hash: 33e91...472 Men de kan ikke ta barna fra moren dersom det er far som er voldelig? Anonymous poster hash: 83fc9...2b7 Jo, hvis mor velger å bli hos far. Anonymous poster hash: b90a6...fbc
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Jo, de er ikke der for å beskytte mor, men for å beskytte barna. Hvis mor ikke klarer å beskytte barna selv mot et dårlig oppvekstmiljø, må barnevernet gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå