Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Ser med skrekk og gru på det kommende første året til minsten i barnehagen.. Hvor den ene avløser den andre med sykdom og rekker knapt å bli frisk før neste runde. Jeg får helt panikkfølelse i kroppen av tanken.. Kan noen komme med noen beroligende ord?? Minsten er 17 mnd ved barnehagestart. Eldste er 4,5 år og vært lite syk siste 2 årene og alt er så greit. Jeg tar nok alle sorger på forskudd og er helt matt allerede nå:-/ Hjelp!!:-/ Anonymous poster hash: afb7a...6fa
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Trur det kommer an på ungen og Har 3 stk, og 2 av de har vært syke tida. Han Mellomste har knapt vært syk I løpet av sine 8 år, selvom han gikk i bhg med søstra
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 har hatt oppstart i bhg 3 ganger nå (2 barn, men med flytting og et år hjemme før de fikk ny bhg plass) Første to gangene: Gutten startet opp i bhg, året etter startet lillesøster opp, ble ikke noe ekstra med sykdom da, storebror var allerede "herdet", mens lillesøster fikk sine kuler, før hun ble "herdet". Så flyttet vi, og de var hjemme et år med meg. De begge startet samtidig i nye bhg i fjor høst.. Hjelpes! Første 3 mnd var de mer hjemme og syk, enn de var i bhg Så min erfaring er: Om ungene starter opp hver for seg (hvert sitt år) så går det lettere, når de starter opp samme år, blir det mer sykdommer i hjemmet. Anonymous poster hash: 6a864...822
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Har tre barn og aldri hatt mye sykdom hos dem. Var en travel periode i fjor da alle tre fikk vannkopper og omgangssyke etter tur. De var mer eller mindre syke i seks uker til sammen. Men stort sett er de syke samtidig dersom det er noe. Eller bare en får det. Anonymous poster hash: 5dfd5...d99
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Glad vi har ekstra sykt barn dager på begge to for å si det sånn.... Anonymous poster hash: 1e93d...99c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Vi hadde litt sykdom da første startet i barnehagen, men yngste fikk nesten ingenting og ikke eldste heller etter at hun ble 3. Første året yngste gikk i barnehagen brukte vi totalt en syktbarn dag. Det var alt. Anonymous poster hash: f3fdc...34d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #8 Skrevet 2. juli 2015 Våre har vært lite syke. Hovedsakelig fravær i forbindelse med vannkopper som de fikk etter hverandre. Anonymous poster hash: d1001...3b3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #9 Skrevet 2. juli 2015 Har tre stk, og vi har hatt minimalt med sykdom på våre, selv om de har gått i bhg siden de var ett år alle sammen. Anonymous poster hash: e1ead...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå