Gå til innhold

Tjukkasshorts

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett en fin shorts til str 44/46?

Anonymous poster hash: b84bc...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har sett en fin shorts til str 44/46?

Anonymous poster hash: b84bc...ecc

Jeg bruker M og finner heller ikke shorts som ser fin ut på, moten er rumpekort og pølsetrang føler jeg. Så jeg følger spent med på svar.

Anonymous poster hash: e9cfd...089

Skrevet

Jeg fant fine shorts på Gina tricot. Ikke pølsetrange, ikke for korte, og fine i fasongen!!!

Anonymous poster hash: 9a4d2...425

Skrevet

Eventuelt kan du *slakte* en jeans og få brukbar shorts. 

Anonymous poster hash: 5ebea...15f
Skrevet

Tjukkas og tjukkas, Fru Blom.

Jeg kjøpte meg en hvit, knekort linshorts på PM for litt siden. Tror de gikk opp til str. 44/46 - de er store i størrelsen.

Jeg kjøpte i str.40 og den er romslig. Deilig løs på varme sommerdager :)

Skrevet

KappAhl og Lindex pleier å ha slikt. Mulig du må se i avd. for store størrelser, begynner som regel på 44.

Anonymous poster hash: 5ae9f...1fd

Skrevet

Zizzi

Signerer. De har fine klær som ikke ser fjortis ut, og er vel opp til str 52? Damer her er fornøyd har jeg hørt, mye stilig, selv om prisen er selvfølgelig noe høyere enn på f eks H&M

Skrevet

Jeg har noen fine fra HM

Anonymous poster hash: 031f2...a08

Skrevet

Zizzi

Signerer. De har fine klær som ikke ser fjortis ut, og er vel opp til str 52? Damer her er fornøyd har jeg hørt, mye stilig, selv om prisen er selvfølgelig noe høyere enn på f eks H&M

Og så har de klær som er designet FOR store størrelser, ikke bare utvidet ukritisk alle veier, samt for store FORSKJELLIGE kropper. Og så har de den hyggelige bonusen at str 42-44 er str S hos dem, tror jeg, det er jo ikke akkurat dagligdags å kjøpe str S  for meg.

Skrevet

Til strand og verandabruk når jeg vil ha sol på mest mulig av beina bruker jeg slike som dette

http://www.ellos.no/ellos-collection/shorts-med-fint-fall/478398?N=1z141puZ1z141rzZ1z141od&selArt=325712&pr=0C1B2S3T

Til bruk ute blant folk, byturer, handleturer osv bruker jeg som regel en capribukse med en litt vid t-skjorte eller tunika over. Som dette f.eks

https://www.zalando.no/s-oliver-shorts-pearl-grey-so221a08a-c11.html

Ellers har jeg slike som dette, ikke mest flatterende fasong kanskje, men veldig behagelig å gå i....

http://www.kappahl.com/nn-NO/kappahl/woman/alla-damplagg/853523/

http://www.halens.no/dame-underdel-20470/capribukse-cissie-213021

Anonymous poster hash: 1139a...ff6
Skrevet

Kjøpt meg shorts på både Hm (logg) og Kapahl ( Hampton) i str 42 og 44 , og sitter som et skudd. Sprettrumpe så det holder :D

Skrevet

Kjøpte meg og shorts på H&M i str 44, og den var fin. Og i fjor fant jeg en fin på Lindex.

Anonymous poster hash: a51c7...fc2
Skrevet

Zizzi

Og så har de klær som er designet FOR store størrelser, ikke bare utvidet ukritisk alle veier, samt for store FORSKJELLIGE kropper. Og så har de den hyggelige bonusen at str 42-44 er str S hos dem, tror jeg, det er jo ikke akkurat dagligdags å kjøpe str S for meg.

Enig! Deilig å kunne kjøpe S/M, jeg som må ha XL alle andre steder... 😁

Skrevet

Zizzi

Og så har de klær som er designet FOR store størrelser, ikke bare utvidet ukritisk alle veier, samt for store FORSKJELLIGE kropper. Og så har de den hyggelige bonusen at str 42-44 er str S hos dem, tror jeg, det er jo ikke akkurat dagligdags å kjøpe str S for meg.

Dessverre er den lokale Zizzi horible på service. Jeg har aldri blitt behandlet dårligere på en klesbutikk noen gang. Jeg gikk der for å kjøpe shorts og fikk forklart på en meget nedlatende måte at det selger de ikke, de selger benklær. Når jeg i tillegg ikke viste hvilken størrelse jeg var i deres system var det ikke måte på hvor håpløs jeg var. De hadde ikke klær i 48-50-52, det hadde sitt eget system. (Utrolig nok, etter min mening, driver de og vinner priser for service. Dette var i Åsane)

Jeg har funnet fine jeansshorts på HM i fjor og noen i sort lin på Lindex tidligere

Anonymous poster hash: 97f2b...ed6

Skrevet

Zizzi

Dessverre er den lokale Zizzi horible på service. Jeg har aldri blitt behandlet dårligere på en klesbutikk noen gang. Jeg gikk der for å kjøpe shorts og fikk forklart på en meget nedlatende måte at det selger de ikke, de selger benklær. Når jeg i tillegg ikke viste hvilken størrelse jeg var i deres system var det ikke måte på hvor håpløs jeg var. De hadde ikke klær i 48-50-52, det hadde sitt eget system. (Utrolig nok, etter min mening, driver de og vinner priser for service. Dette var i Åsane)

Jeg har funnet fine jeansshorts på HM i fjor og noen i sort lin på Lindex tidligere

Anonymous poster hash: 97f2b...ed6

OJ! Det var drøyt. Hva slags megger er det de har ansatt? Her har de alltid tvert i mot veldig flink betjening, som både kjenner sin egen butikk godt og har godt øye for klær og ikke minst selv har kropper som trenger litt ekstra omtanke for at klær skal sitte godt. Du burde definitivt klage sentralt! (Og dessuten - hvem under 84 snakker om "benklær"?)

Skrevet

Zizzi

Så du er stor pike? Hmmm

Hadde sett for meg ei lita spire

Anonymous poster hash: 5f8c3...532

Skrevet

Norrøna, kjøpte shortser der på outlet Vestby som var ganske lange og hadde høyt liv. Str L var romslig i str.

Anonymous poster hash: e69a3...b0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...