Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Idag hadde jeg en trøtt liten pjokk..han fikk pupp og jeg så at han holdt på å sovne-blei sløv og trøtt i øynene. Plutselig så så det ut som at han beg med rem-søvn, rykning og rulling med halvåpne øyner pluss han pustet fort noen ganger så sakte så fort igjen. Dette mens han ammet. Normalt? Anonymous poster hash: 02cbd...996
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Normalt her iallfall ☺ ca samme alder, llitt eldre. Var mer vanlig før. Anonymous poster hash: 684af...b0f
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Hihi nå brakte du frem noen babytidminner her...Ja det er ganske vanlig
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Normalt her iallfall ☺ ca samme alder, llitt eldre. Var mer vanlig før. Anonymous poster hash: 684af...b0f Takk for svar. Han har vel gjort det samme før, men litt annerledes...var vel småsmiling og sånt før mens han gjorde det. Nå følte jeg at det var litt ekkelt..han pustet veldig fort mange ganger for så å puste rolig før det startet igjen. Forsøkte å legge han, men da var han lys våken igjen. Anonymous poster hash: 02cbd...996
Sint naken biltyv Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Alle mine tre har gjort/gjør det. Men er du bekymra skal du alltid ringe lege
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Alle mine tre har gjort/gjør det. Men er du bekymra skal du alltid ringe lege Takk for svar :-) Han er jo ellers frisk og rask, føler at det kanskje er litt drastisk å ringe legen for dette. Godt å høre at det er flere babyer som driver på sånn :-) Forandrer pusten seg på din baby og? Hi Anonymous poster hash: 02cbd...996
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå