Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Jeg lurer på om dere kan anbefale noen flotte oppdrettere her i landet? Det er ikke nøye om oppdretteren er i Oslo eller Kirkenes. Her skal det letes etter den beste av den beste oppdretteren uansett hvor lang tid det måtte ta Anonymous poster hash: 6c9c3...7f7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Jeg har schæfer. Fikk den fra Kennel Finika som ligger på Løten. Usikker på om de holder på lengre, men de vet uansett om seriøse oppdrettere da de jo kjenner miljøet. Viktig med gode og seriøse oppdrettere når det gjelder schæfer (andre raser også for den del). Schaferen har det vært mye feilavel på, spesiellt på 90 tallet. Vet at de sier det er ryddet opp i nå, men det vil alltid være noen som ikke er det. Anonymous poster hash: 7b27c...212
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 En av de ledene oppdretterne innen Schæfere.http://www.vargfjell.net/ Anonymous poster hash: 09675...d09
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 For bruks så er vargfjells bra ja min mor har hund derfra men tror de har sluttet. Men skal du ha bruks eller utstilling ? Anonymous poster hash: 88054...22b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå