Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Har trukket ei tann idag og jeg glemte jo selvfølgelig å spørre hvordan det er med spising...må man spise most mat elr?? Anonymous poster hash: 1f8ac...32c
Mamalarma Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Har spist helt vanlig etter tanntrekking jeg i alle fall. Selv om det er 25 år siden jeg sist trakk, tror jeg ikke det har endret seg. Bør vel bare vente til bedøvelsen er vekke, ellers er det lett å tygge seg selv inni munnen.
Appelsinpiken Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Spis vanlig, men tygg maten på motsatt side slik at såret ikke går opp igjen og forsiktig med hard mat de første dagene.u
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Sitter å spiser youghurt!livredd😂😂😂😂👍Hvor fort gror det? Anonymous poster hash: 1f8ac...32c
Appelsinpiken Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Med meg gikk det ganske fort. dagen etter merket jeg ikke stort til det. Men spiste en del myk mag som suppe, spaghetti, pannekake o.l i 3-4 dager for å være sikker på at såret ikke gikk opp igjen. Og passet på å ikke pusse bort når jeg pusset tennene de to første dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå