Gå til innhold

Hvor mange er ikke katteelskere her inne da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overhodet ingen katteelsker ihvertfall.

Anonymous poster hash: 5539a...bbf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad i dyr generelt, men katt kommer et stykke ned på listen. Liker ikke alt som følger med naboens katter av etterlatenskaper. Har fått for mye ødelagt. Sånn sett er jeg mer glad i hunder, da deres eiere generelt er flinkere til selv å ta ansvar for dyrene.

Anonymous poster hash: 3b343...967

Skrevet

Jeg hater alle katter og alle hunder. Hater eierne deres også, som aldri tar hensyn og synes dyra deres har mere rett på nabolaget enn meg og barna mine.

Anonymous poster hash: cf1a6...3fa

Skrevet

Katt er det helt greit at andre har, men jeg vil ikke ha dem hos meg og de appellerer ikke til meg som husdyr.

Skrevet

Først vil jeg si at alle dyr fortjener å ha det godt. Det er levende vesen med følelser og skal ta godt vare på. Mener det at om en ikke har mulighet til å ta vare på et dyr burde man heller ikke skaffe seg et.

Ellers kan jeg generelt ikke fordra dyr. Liker enkelte dyr, som i hunden til mamma, hunden til en kompis og en katt vi hadde da jeg var lita. Men alt i alt liker jeg ikke dyr. Da heller ikke katter.

Anonymous poster hash: df87b...b72

Skrevet

Katter er ok, i den form at naboenes katter kan fange mus rundt husveggene våre her, men jeg gir de ikke stort av oppmerksomhet, om de får noe, er det jeg som husjer de ut av gangen vår på sommeren.

Om jeg liker dyret eller ikke, så respekterer jeg det, dyr har samme verdi som oss, så jeg er jo ikke helt følelsesløs om jeg ser katter bli mishandlet og lignende, så gjør jeg mitt for rettferdighet og trygghet.

Anonymous poster hash: 925cb...4fe
Skrevet

Liker ikke dyr generelt

Anonymous poster hash: 3a1bd...012

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Er ingen stor fan av katter, men derfra til å hate dem, er det langt. Er mer et hundemenneske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...