Gå til innhold

Er mannen din glad i dyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og har dere noen?

Anonymous poster hash: 5d573...300

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og ja.

Anonymous poster hash: 1610e...2f6
Skrevet

Tja og ja.

Anonymous poster hash: fb868...b8f

Skrevet

Ja og ja.

Anonymous poster hash: 0aecb...466

Skrevet

Jeg er singel, men jeg har som kriterie at en mann må like dyr. Dvs. han må i hvert fall være snill med dyr. Hvordan man behandler dyr viser mye om en persons empatiske evner. Om man ikke liker dyr kan man likevel behandle dem pent. Så en mann som ikke behandler dyr pent er ikke aktuell for meg.

Anonymous poster hash: 7d1f2...524
Skrevet

Ja, det er han.

Men han er allergisk så han holder litt avstand...

Anonymous poster hash: 22e85...035

Skrevet

ja veldig, vi har 2 hunder. han duller mer med dem enn jeg gjør! noe av det beste jeg vet er å se på han leke med hundene, da har han verdens største smil å hundene er helt i 100. 

Anonymous poster hash: 7ca1b...e8a
Skrevet

Ja, begge deler :)

Skrevet

Ja glad i dyr så lenge det ikke er snakk om rotter 😁 Og ja vi har dyr.

Skrevet

Elsker dyr gjør han <3 Vi har to katter som han behandler som babyer <3 

Hadde aldri villet hatt en mann som ikke var glad i dyr. Det er skikkelig turnoff...

Anonymous poster hash: 91b97...768
Skrevet

Både han og jeg elsker dyr, men vi har ingen nå. Har hatt tre hunder og en katt tidligere.

Anonymous poster hash: 84b53...aff
Skrevet

Ja og ja. Svært usjarmerende med menn som ikke liker dyr.

Anonymous poster hash: 65417...d5b

Skrevet

Nei og nei. Er ikke beigestret selv heller.

Anonymous poster hash: 925ff...7ab

Skrevet

Ja, han vokste opp på gård. Nei, vi har ikke dyr, vil ikke ha dyr før vi eier eget hus.

Anonymous poster hash: 37082...814
Skrevet

Ja og ja. Svært usjarmerende med menn som ikke liker dyr.Anonymous poster hash: 65417...d5b

Hvorfor er det generelt usjarmerende?

At man ikke liker dyr betyr jo ikke at man ikke er opptatt av at de skal ha det bra og bli behandlet ordentlig? Det betyr bare at man ikke ønsker nærkontakt med dem, det være seg katter eller sauer.

Anonymous poster hash: 512a4...cf7

Skrevet

Ja og ja. Vi har to katter og de er barna mine og blir behandlet deretter. Sover i senga med meg, er med på do og sitter utenfor dusjen når jeg dusjer. Hadde aldri trodd jeg kunne møte en mann som klarte å leve med mitt ekstreme forhold til kattene, men det gjorde jeg altså ^^ Han sover med en pus i armkroken under dyna og meg i den andre, katt nr 2 har egen seng ved siden av meg ^^ Han er like glad i dem som meg og kjempeflink til å ta vare på dem. Hadde heller vært singel enn å hatt en mann som ikke likte katt :P 

Skrevet

Han elsker dyr og det samme gjør jeg. Da han ikke tåler katter (som jeg foretrekker) kommer vi nok til å kjøpe oss hund om noen år.

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja. Helst de dyrene som på sikt vil ligge på tallerkenen hans, da. Høns, lam, kalkuner og sånt.

Skrevet

Ja og ja. Svært usjarmerende med menn som ikke liker dyr.Anonymous poster hash: 65417...d5b

Hvorfor er det generelt usjarmerende?

At man ikke liker dyr betyr jo ikke at man ikke er opptatt av at de skal ha det bra og bli behandlet ordentlig? Det betyr bare at man ikke ønsker nærkontakt med dem, det være seg katter eller sauer.

Anonymous poster hash: 512a4...cf7

For min del tenker jeg at det mangler noe hos mennesker som ikke liker dyr.

Anonymous poster hash: 4c0c6...b6e

Skrevet

Nja og nei. Ikke begeistret jeg heller. Blir ikke dyr i mitt hus, jeg har mer enn nok ansvar med tre unger, full jobb og mann med en del jobbreiser. Selv om jeg ikke liker dyr mener jeg de skal behandles godt og med respekt.

Anonymous poster hash: 0dbdc...e63

Skrevet

Ja og ja. Han er oppvokst på gård med dyreproduksjon, og skal etterhvert ta over denne. Opptatt av dyrevelferd.

Her hjemme har vi en hund han forguder, og en bråkete, bøllete undulat han påstår at han ikke liker. Allikevel ble han ganske tussete da undulaten var så syk at vi trodde vi måtte avlive den for noen uker siden😜

Skrevet

Tjaaa og ja en puddel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...