Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Jeg er skikkelig deppa, fikk brev om det i dag, har moderate celleforandringer. Har prøvd å bli gravid siden januar, hadde en sa i mars. Har tidligere hatt en exu hvor egglederen min sprakk, og en ma. Vi har en gutt på 3,5 år. Nå bare føler jeg at jeg aldri kommer til å greie å bli gravid igjen . Har allerede mindre sjans til å bli gravid siden jeg bare har en eggleder igjen,pluss at jeg har mista tre ganger og nå må koniseres. Jeg står visst på venteliste til å opereres, hvor lang ventetid pleier det å være på sånt? Jeg orker ikke å vente i 6 mnd på å bli gravid igjen, dette tar tydligvis lang tid. Noen her med erfaringer med å bli gravid igjen like etter et slikt inngrep? Anonymous poster hash: 555de...6e3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Hei. Jeg ble konisert i 2013. Ble gravid året etter. Men vi startet ikke prøvinga før da(av andre årsaker). Hvordan det fungerer med svangerskap rett etter konisering vet jeg ikke. Men da jeg fikk time ringte jeg og sa jeg kunne ta en avbestilt time istedet for å vente. Fikk time to dager senere. Anonymous poster hash: f61fc...b4a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Ble forresten 7 år mellom våre barn. Det er helt topp! Verdens beste storebror til en flott lillebror! Anonymous poster hash: f61fc...b4a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 En konisering skal ikke ta for lang tid. Jeg ble tvilling gravid etterpå og fikk to skjønne barn i uke 37. Ivf barn. Anonymous poster hash: 0d1d9...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå