Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Jeg skrev innlegg her for et par uker siden, om mannen som har vært utro. Jeg har bestemt meg for å prøve, fordi jeg etter noen heftige dager med tårer og opprivende samtaler fikk så gode følelser for han, som jeg ikke hadde kjent på flere måneder. Ømhet, glede, til og med kåtskap Men nå er det blitt så leit for meg igjen, ihvertfall innimellom. Jeg får plutselig denne følselen av katastrofe, tristhet og sinne, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det! I tillegg spiser og sover jeg veldig dårlig, og dette er nok med på å gjøre dagene tyngre. Mannen gjør så godt han kan, men han skulle nok helst ønske at vi kunne fortsette livet og få det godt igjen. Og det vil jo jeg og, men jeg klarer ikke å undertrykke følelsene mine. Hvordan var det med dere som har opplevd det samme, hvor lang tid tok det før dere var tilbake til normalen? Hvordan taklet dere de vonde følelsene? Hvordan jobbet dere sammen om forholdet, du og mannen? Og hva "forventet" dere av mannen i forhold til "hjelp"? Jeg forstår at det er for tidlig, og jeg forventer ikke at ting skal være godt og normalt igjen på lenge enda. Jeg trenger bare å høre at det er normalt å ha det sånn, at jeg ikke har klikka. Og så trenger jeg noen råd om hvordan jeg takler dette... Anonymous poster hash: 441ae...242
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Tror at mannen din må være en mye mye større part i denne tilhelingen enn han er. Hvis han er passiv og går og venter på at du helt av deg selv skal bli ferdig med det, så kommer det aldri til å skje. Du er ikke gæren, har det bare gått to uker, så er jo ikke dampen gått ut av raseriet en gang. Det er lenge til det blir noen form for normalitet. Anonymous poster hash: c89ad...0ca
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg hadde det på samme måte damen eks var utro. Deg gikk ikke over. I begynnelsen var følelsen der litt av og på. Så ble den bare verre. Det endte opp med at jeg forlot ham. Det er det lureste jeg noen gang har gjort. Håper at du finner ut av det. Lykke til og klem <3 Anonymous poster hash: b4286...b58
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Om dere ikke har bestilt parterapi, så gjør det. Der får dere hjelp til å få satt ting på plass følelsesmessig, hjelp til å finne veien videre sammen, hva dere begge trenger fra hverandre fremover osv. Jeg vet om par som har fått det veldig bra etter at de har jobbet seg gjennom følgene av utroskap, men der har begge vært innstilt på å jobbe hardt for å få det til å fungere. Dessverre flere som ikke har fått det til, eller som ikke har ønsket å få det til. Finn deres vei, og få hjelp til å sortere følelser. Anonymous poster hash: 11a1e...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå