Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #26 Skrevet 2. juli 2015 Dere som synes de var stygge... Hadde vært spennende å se hvordan sandaler dere har 😜... Bilde... Trenger inspirasjon😉 Anonymous poster hash: 9d08e...2ae Disse: http://www.birkenstock.com/images/kollektion2015/xxl/051751.png Anonymous poster hash: 20665...ac4 Og disse:http://www.magasinet.no/bestselgere/spotec-original-sandal-sort Og noen andre til litt finere bruk. 😉 Anonymous poster hash: 20665...ac4 De siste her bruker jeg på jobb.... Anonymous poster hash: 05fe3...0ac
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #27 Skrevet 2. juli 2015 Dette var ment til å gå ut med barna, har en ett åring som skal løpes etter. Det er disse som er til kveldsbruk når jeg skal ut med mannen Anonymous poster hash: 9d08e...2ae De var kjempefine 😊 Syns de hvite var helt ok og syns ikke du skulle hatt større str??! Anonymous poster hash: 4ad22...f8c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #28 Skrevet 2. juli 2015 Det var nå de fineste av de som er postet i denne tråden i alle fall. Så noen på jobb med disse moderne fotform birkenstock (eller hva de nå heter). Holdt på å le oss ihjel alle sammen. Men er enig i at du burde hatt en str større. Jeg pleier også å kjøpe bittelitt liten, for jeg innbiller meg at det ser nett og pent ut, men det gjør det egentlig ikke. Anonymous poster hash: 444ef...b20
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #29 Skrevet 2. juli 2015 Det første eksempelet på en "godkjent" sandal var mildt sagt jævlig stygg! Passer til lærere. Den andre - for menn. Nei gå for den du har du HI, feminin sko Anonymous poster hash: f2324...313
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #30 Skrevet 2. juli 2015 Det første eksempelet på en "godkjent" sandal var mildt sagt jævlig stygg! Passer til lærere. Den andre - for menn. Nei gå for den du har du HI, feminin sko Anonymous poster hash: f2324...313 Så enig!!! Anonymous poster hash: 444ef...b20
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #31 Skrevet 2. juli 2015 Dette var ment til å gå ut med barna, har en ett åring som skal løpes etter. Det er disse som er til kveldsbruk når jeg skal ut med mannen Anonymous poster hash: 9d08e...2ae Veldig fine. Anonymous poster hash: 444ef...b20
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #33 Skrevet 2. juli 2015 Bonde jente som skal på byen vibe.... Haha... Bodd i storby i 20 år så er nok ingen bondejente 😝... Nei nå er de levert tilbake, ble litt mye " gameldagse kommentarer". Reiser til utlandet imorgen og vet at der er det mye bedre utvalg, så får prøve å finne noe der. Uansett takk for komentarene, ble litt morsomt😉 Anonymous poster hash: 9d08e...2ae
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #34 Skrevet 2. juli 2015 Dette var ment til å gå ut med barna, har en ett åring som skal løpes etter. Det er disse som er til kveldsbruk når jeg skal ut med mannen Anonymous poster hash: 9d08e...2ae Æsj 🙊 Anonymous poster hash: 6b479...6b6
Gjest Me2u Skrevet 2. juli 2015 #35 Skrevet 2. juli 2015 Bonde jente som skal på byen vibe.... Haha... Bodd i storby i 20 år så er nok ingen bondejente ... Nei nå er de levert tilbake, ble litt mye " gameldagse kommentarer". Reiser til utlandet imorgen og vet at der er det mye bedre utvalg, så får prøve å finne noe der. Uansett takk for komentarene, ble litt morsomtAnonymous poster hash: 9d08e...2ae Haha Er bare at jeg og mannen gikk forbi en sånn dame her om dagen. Med sånne sko, hvit kort shorts med gullbelte, hvit topp, overbleket hår...ja sånn hillbillies look
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #36 Skrevet 2. juli 2015 De svarte var dritstilige! Hvor er de kjøpt? Anonymous poster hash: 07654...ae4
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #37 Skrevet 2. juli 2015 De svarte var dritstilige! Hvor er de kjøpt? Anonymous poster hash: 07654...ae4 Takk😃. De er faktisk noen år gamle, lite brukt dog. Kjøpt på skobutikken på Cc VEst i Oslo. Anonymous poster hash: 9d08e...2ae
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #38 Skrevet 2. juli 2015 Bonde jente som skal på byen vibe....Haha... Bodd i storby i 20 år så er nok ingen bondejente ... Nei nå er de levert tilbake, ble litt mye " gameldagse kommentarer". Reiser til utlandet imorgen og vet at der er det mye bedre utvalg, så får prøve å finne noe der.Uansett takk for komentarene, ble litt morsomtAnonymous poster hash: 9d08e...2ae Haha Er bare at jeg og mannen gikk forbi en sånn dame her om dagen. Med sånne sko, hvit kort shorts med gullbelte, hvit topp, overbleket hår...ja sånn hillbillies look Ser helt motsat ut jeg da... Mørk utledning 😜 Anonymous poster hash: 9d08e...2ae
frk Nilsen Skrevet 2. juli 2015 #39 Skrevet 2. juli 2015 Jeg likte dem ikke, men nå er det ikke jeg som skal bruke dem da.... Så lenge du liker dem så bruker du dem! Selv har jeg Birkenstock som jeg bruker til daglig, og et par i kilehæl fra Lille Vinkel når jeg skal fjonge meg litt. https://lillevinkelsko.no/casual-sandaler/birkenstock/gizeh-bred-1 https://lillevinkelsko.no/casual-sandaler-sneakers/lille-vinkel-sko/cadiz-23-brun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå