Gå til innhold

Er bortreist - kontakte en annen helsestasjon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fastlegen og jordmor i byen jeg er student. Har ennå ikke vært i kontakt med jm da fastlegen sa neste kontroll er rundt uke 24. (Jeg er nå 13 uker)

I sommer er jeg i hjembyen min og blir her hele sommeren. Kjenner jeg er litt bekymret og trenger sårt noen å snakke med. Får ikke til å slappe av med graviditeten før jeg vet for sikkert at det lever i magen min.

Er det mulig å kontakte jm i hjembyen for å spørre om det er mulig å høre hjertelyden? Eller blir det bare teit?

Hilsen bekymret førstegangs.

Anonymous poster hash: e221b...7b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk helt fint for meg, gjort det i to svangerskap. Bare ring og hør, det er ikke dumt :-)

Anonymous poster hash: 5ce66...a0d

Skrevet

Gå til en lege da? Man kan gå til jordmor fra 14 eller 16 uker. Husker ikke helt. Hvorfor er du bekymret? Det er vanlig å kjenne liv sent som førstegangsmor. Typ uke 20+.

Anonymous poster hash: 0c66f...df1

Skrevet

Bekymring er en ny del av tilværelsen med barn og noe du må lære deg å leve med resten av livet! 😄 Sånn er det å være mor og det går ikke over når barnet er født!

Anonymous poster hash: 4df5e...3f5

Skrevet

Gå til en lege da? Man kan gå til jordmor fra 14 eller 16 uker. Husker ikke helt. Hvorfor er du bekymret? Det er vanlig å kjenne liv sent som førstegangsmor. Typ uke 20+.

Anonymous poster hash: 0c66f...df1

Her ønsker jordmor at man skal komme så tidlig som mulig, jeg var der allerede da jeg var 8 uker på vei og det er ikke uvanlig her iallefall. Men de får jo ikke gjort så mye før etter man har rundet minst 12 uker uansett, så da er det mest for snakk og informasjon. 

Anonymous poster hash: 2f8c7...cc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...