Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK trodde aldri jeg skulle skrive dette men nå trenger jeg råd, min eldste datter har funnet seg en venninne som er på ferie hos sin bestemor jenta er ca 7 år hun er helt propell, og eier ikke hemninger hun maser om alt og tar ikke ett nei for ett nei i grunnen helt ok da mange barn er slik.

MEN hun var på do inne her og rett etterpå så skulle jeg på do da kjente jeg en stram ekkel lukt fant ikke årsaken med en gang siden jeg akkurat hadde vasket badet ble jeg litt skremt og tenkte at jeg hadde glemt meg og kanskje blandet klorin med noe annen som lå og oste ut gasser, søpla tenkte jeg ikke på siden den akkurat var tømt, men etter mye leting og styr så kikket jeg oppi og der lå den en stor bæsj, denne jenta var den eneste som hadde brukt badet etter at jeg var færdig med og vaske og tømme søppel.

Min jente syns det er gøy og ha noen nye og være med men jeg vill ikke at denne jenta skal komme inn for hun har og ødelagt et govlteppe med maling hun hører ikke etter osv, men hva skal jeg si til jenta mi for den nye jenta maser om og få kommen inn!

De må gjerne være ute sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoi! Her var det lite komma og punktum 😉

Jeg synes du skal holde ut. Om jenta er på ferie varer det jo ikke evig uansett. Du har imidlertid lov til å sette ned foten! Og å be de være ute! Jeg synes absolutt du skal ta opp bæsjeepisoden med henne. Eller bestemoren. Si at sånn gjør vo ikke her...

Jeg synes synd på jenta. Høres ut som hun ikke har det så lett

Anonymous poster hash: e30e1...820

Skrevet

Hoi! Her var det lite komma og punktum 😉

Jeg synes du skal holde ut. Om jenta er på ferie varer det jo ikke evig uansett. Du har imidlertid lov til å sette ned foten! Og å be de være ute! Jeg synes absolutt du skal ta opp bæsjeepisoden med henne. Eller bestemoren. Si at sånn gjør vo ikke her...

Jeg synes synd på jenta. Høres ut som hun ikke har det så lett

Anonymous poster hash: e30e1...820

Haha ja vet, er ikke noe god på tegnsetting ☺

Ja klart det er synd på jenta og har ikke sett snurten av bestemoren og vi bor i blokker så vet ikke egentlig hvem hun er.

Men ha de får være ute!

Skrevet

Jeg hadde bedt dem om å være ute. Og jeg hadde gitt beskjed om bæsj i søpla! Noe så ekkelt!

Anonymous poster hash: 61649...721

Skrevet

Jeg hadde bare sagt til ungen min at nye venninnen ikke fikk være inne hos oss og vil hun leke med henne gjør hun det ute.

Må ikke ta inn alle andres unger.

Maser den andre ungen holder du bare på ditt og er konsekvent.

Anonymous poster hash: a3d95...631
Skrevet

Jeg kunne fint sett for meg et par jenter jeg kjenner her. Hvor bor du? Larvik? Bestemora jeg kjenner er oppegående, ville først og fremst tatt en prat med henne om alt jenta gjør galt hos dere. Foreldrene trenger å vite, og i noen tilfeller kan det være ulike ting som ligger bak... Greit å vite for dere, og for Bestemor så de kan oppdra! Kanskje Bestemor ønsker å straffe jenta for tingene hun gjør hos dere, og da må hun vite hva som skjer! Er hun 7 er dette unormal oppførsel, som krever irettesettelse!

Anonymous poster hash: 0682f...f9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...