Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Jeg liker det men mannen ikke Anonymous poster hash: 8b613...2e7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Jeg tenker litt VidaR Anonymous poster hash: 75dfe...76a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Jeg tenker litt VidaRAnonymous poster hash: 75dfe...76a Akkurat som Ida - Idar? Tommy - Tomine? Anonymous poster hash: 8b613...2e7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Liker ikke. Jeg tenker Vida som i vid - eller jeg tenker Vidar. Anonymous poster hash: a0547...5c3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Jeg tenker litt VidaRAnonymous poster hash: 75dfe...76a Akkurat som Ida - Idar? Tommy - Tomine? Anonymous poster hash: 8b613...2e7 Nei, Tommy og Tomine hører du godt forskjellen på. Idar har jeg ikke hørt så mye, så egentlig ikke tenkt så mye over det navnet. Men Vida er jo et navn som jeg til stadighet hører for tiden, så det har jeg gjort opp en mening om Jeg sier ikke at det er stygt, men at jeg tenker et halvferdig navn og Vidar. Men jeg er for at alle velger det de liker best, om det er Chrisander eller Thorvald. Kjedelig om alle het det samme Anonymous poster hash: 75dfe...76a
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Hadde en fantastisk søt lærer på barneskolen som het det, så har bare gode assosiasjoner til det navnet
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #8 Skrevet 2. juli 2015 Jeg liker det, siden datteren min skal hete det. Men jeg synes ikke det passer så veldig godt på helnorske barn, men det er bare min mening Anonymous poster hash: 7da54...de8
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #9 Skrevet 2. juli 2015 Jeg liker det, siden datteren min skal hete det. Men jeg synes ikke det passer så veldig godt på helnorske barn, men det er bare min mening Anonymous poster hash: 7da54...de8 Enig, syns det klinger litt spansk Anonymous poster hash: d2756...a16
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #10 Skrevet 2. juli 2015 Jeg liker det, siden datteren min skal hete det. Men jeg synes ikke det passer så veldig godt på helnorske barn, men det er bare min mening Anonymous poster hash: 7da54...de8 Enig, syns det klinger litt spansk Anonymous poster hash: d2756...a16 Det er jo ett spansk ord i utgangspunktet Mitt barn blir halvt portugisisk og mørk, hadde valgt ett annet navn om jeg visste hun ble lys. Har fått for meg at det blir litt " ung mor-navn" å kalle ett lyst barn for Vida Men det er nok fordi jeg er miljøskadd av å henge her inne. Uansett så er både navnet og betydningen fin så vi er fornøyde med navnevalget iallefall Anonymous poster hash: 7da54...de8
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #11 Skrevet 2. juli 2015 Omg! Så du mener mørke barn ikke kan ha helnorske navn og omvendt??? Wow!! Anonymous poster hash: c7578...7ac
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #12 Skrevet 2. juli 2015 Fint navn :-) Anonymous poster hash: ae691...96a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #13 Skrevet 2. juli 2015 Omg! Så du mener mørke barn ikke kan ha helnorske navn og omvendt??? Wow!! Anonymous poster hash: c7578...7ac Hahaha, nei, når jeg sa mørk og lys så snakket jeg om hårfargetoner og den slags, mener ikke at ungen må være mørkhudet ^^ for min del kan man ha norrøne navn på svarte barn om man vil, null problem! Vet da om flere lyse jenter som heter Vida, men jeg synes det passer bedre på jenter med mørkt hår fks. Det er inntrykk jeg har fått herfra at eksotiske navn på veldig lyse jenter blir sett på som litt trashy. Jeg har ingen problemer med det, men jeg føler det er mer naturlig for meg med Vida om hun er mørk og noe litt mer norsk om hun er lys. For min del er det viktig at navnet passer til ungen og. Men det vet man ikke før ungen er ute. Jeg har som regel ikke vane for å dømme folk etter navnet på ungene, så bare å slappe av ^^ Anonymous poster hash: 7da54...de8
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. juli 2015 #14 Skrevet 2. juli 2015 Ikke vær for sikker på at barnet ditt blir mørkt selv om faren er mørk Jeg har en mørk med kjempemørke øyne og en blond med lyse øyne
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #15 Skrevet 2. juli 2015 Jeg liker det, siden datteren min skal hete det. Men jeg synes ikke det passer så veldig godt på helnorske barn, men det er bare min mening Anonymous poster hash: 7da54...de8 Enig, syns det klinger litt spansk Anonymous poster hash: d2756...a16 Det er jo ett spansk ord i utgangspunktet Mitt barn blir halvt portugisisk og mørk, hadde valgt ett annet navn om jeg visste hun ble lys. Har fått for meg at det blir litt " ung mor-navn" å kalle ett lyst barn for Vida Men det er nok fordi jeg er miljøskadd av å henge her inne. Uansett så er både navnet og betydningen fin så vi er fornøyde med navnevalget iallefall Anonymous poster hash: 7da54...de8 Haha, det skal du ikke si. Jeg er mørk som en portugiser, og ungene er blonde og lyse som en sommerdag. Venninnen til dattera er halvt svart, og hun er lys i huden med platinablond afro andre venninnen har mørk italiensk far med svart hår, og hun er lyserosa med hvitt hår Anonymous poster hash: d1e98...d90
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #16 Skrevet 2. juli 2015 Ikke vær for sikker på at barnet ditt blir mørkt selv om faren er mørk Jeg har en mørk med kjempemørke øyne og en blond med lyse øyne Og jeg har to blonde og blåøyde barn med min spanjol med svarte trekk og brune øyne Anonymous poster hash: 6409d...6c3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #17 Skrevet 2. juli 2015 Jeg er mørk selv, men har allikevel en sønn med veldig lyst har, og knallblå øyne, og en datter med litt mørkere hårfarge, men fortsatt lys. Anonymous poster hash: a5f75...51a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #18 Skrevet 2. juli 2015 Da tenker jeg living la VIDA loca!! Anonymous poster hash: 20da2...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå