Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Jeg mistenker at jeg har chrons. Nesten alle symptomer stemmer på meg. Jeg har ikke fått diagnosen, selv om jeg har tatt både coloskopi og gastroskopi. Det er riktignok nesten 8 år siden jeg tok disse prøvene, men jeg klarer ikke å slå meg til ro med at jeg "bare" har irritabel tarm syndrom. Men, dere som har vært gravide, eller er gravide, med chrons. Hvordan var magen under svangerskapene? Verre eller bedre? Anonymous poster hash: d219e...fe8
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Viss du tror du har crohns må du få dette undersøkt på nytt dersom sist undersøkelse var for 8 år siden. Crohns bør holdes under kontroll og oppsikt av gastrolege, særlig i forbindelse med et svangerskap. Det finnes mye mer medisiner nå enn for 8 år siden. Hilsen ei med crohns (har ingen svar ang svangerskap) Anonymous poster hash: ac7cd...2d9
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Signerer hun over, få det utredet, har du Crohns, så er det medisiner der ute som hjelper. Selv måtte jeg ha et noe strengt kosthold som gravid, reagerte sterkere og oftere på div. mat. Anonymous poster hash: 79f31...f97
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Jeg ble mye bedre under svangerskapene. Anonymous poster hash: 58d05...a04
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Har en bekjent som fikk skikkelig oppbluss av Chronsen sin i sv.skap. Slet veldig med å legge på seg, barnet var lite osv. Ble selvsagt fulgt nøye opp. Hun er ufør grunnet Chrons - sterkt plaget mao. Anonymous poster hash: 2a6a4...520
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Takk for svar. Jeg var til utredning for 8 år siden. Så ble jeg gravid to år etter, og svangerskapene har stått i kø. :-P Hehe. Jeg fødte tredjemann i april, og spurte Bærum sykehus om jeg kunne komme inn på koloskopi nå i høst. De ville vente ennå litt, uvisst av hvilken grunn, og ba meg ta kontakt i september/oktober. Så det er grunnen til at jeg har ventet så lenge med nye undersøkelser. Grunnen til at jeg spurte, var fordi jeg har vært mye bedre under svangerskapene. Ikke noe vondt, helt fin i magen. Nå derimot, er det på vei tilbake. Kan det være et symptom tro...? HI Anonymous poster hash: d219e...fe8
Høstduft Skrevet 3. juli 2015 #8 Skrevet 3. juli 2015 De tre gangene jeg har vært gravid ble jeg i starten av svangerskapene mye verrre, men så ble jeg mye bedre i magen. Dette varte fram til fødsel cirka, kanskje litt lenger, og så ble jeg dårligere i magen igjen.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #9 Skrevet 3. juli 2015 De tre gangene jeg har vært gravid ble jeg i starten av svangerskapene mye verrre, men så ble jeg mye bedre i magen. Dette varte fram til fødsel cirka, kanskje litt lenger, og så ble jeg dårligere i magen igjen. Som meg, det... HI Anonymous poster hash: d219e...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå