Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Jeg har tidligere lest endel om folk med småbyller etc som faktisk drar til legen for å få dem renset!!! Her hjemme åpner jeg huden og klemmer ut selv, ved behov..... Det er ikke vondt og tar maks 10 min. Anonymous poster hash: 7343a...498
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Er det normalt å ha byller😳 Har aldri utført inngrep av noe slag, verken hjemme eller hos legen. Anonymous poster hash: a302a...1ae
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Hadde en diger en mellom beina en gang. Stakk hull på den med en diger nål. Sååå deilig! Anonymous poster hash: cfe7a...9c9
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Er det normalt å ha byller Har aldri utført inngrep av noe slag, verken hjemme eller hos legen. Anonymous poster hash: a302a...1ae De fleste opplever det en eller annen gang i løpet av livet, særlig de som fjerner hår (får inngrodde hår) Anonymous poster hash: 7343a...498
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Er det normalt å ha byller Har aldri utført inngrep av noe slag, verken hjemme eller hos legen. Anonymous poster hash: a302a...1ae De fleste opplever det en eller annen gang i løpet av livet, særlig de som fjerner hår (får inngrodde hår) Anonymous poster hash: 7343a...498 Hvis man er lur, så fikser man de inngrodde hårene FØR det blir byller. Ellers er jeg enig. Det er i alle fall ikke uvanlig å få en eller annen form for bylle eller stor kvise eller lignende noen ganger i løpet av livet. Jeg er også av de som fikser sånt selv hjemme. Det har aldri vært noe problem. Anonymous poster hash: 54835...eb2
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Er det normalt å ha byllerHar aldri utført inngrep av noe slag, verken hjemme eller hos legen. Anonymous poster hash: a302a...1ae De fleste opplever det en eller annen gang i løpet av livet, særlig de som fjerner hår (får inngrodde hår)Anonymous poster hash: 7343a...498 Hvis man er lur, så fikser man de inngrodde hårene FØR det blir byller. Ellers er jeg enig. Det er i alle fall ikke uvanlig å få en eller annen form for bylle eller stor kvise eller lignende noen ganger i løpet av livet. Jeg er også av de som fikser sånt selv hjemme. Det har aldri vært noe problem. Anonymous poster hash: 54835...eb2 Ja, hvis man kan spå så er det en mulighet. Anonymous poster hash: 7343a...498
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Er det normalt å ha byllerHar aldri utført inngrep av noe slag, verken hjemme eller hos legen. Anonymous poster hash: a302a...1ae De fleste opplever det en eller annen gang i løpet av livet, særlig de som fjerner hår (får inngrodde hår)Anonymous poster hash: 7343a...498 Hvis man er lur, så fikser man de inngrodde hårene FØR det blir byller. Ellers er jeg enig. Det er i alle fall ikke uvanlig å få en eller annen form for bylle eller stor kvise eller lignende noen ganger i løpet av livet. Jeg er også av de som fikser sånt selv hjemme. Det har aldri vært noe problem. Anonymous poster hash: 54835...eb2 Ja, hvis man kan spå så er det en mulighet. Anonymous poster hash: 7343a...498 Spå du... Det var da svært. Det er snakk om å gjøre visse ting regelmessig; som feks peele huden og klemme ut de inngrodde hårene (nei, de er ikke spesielt vanskelig å få øye på i de aller fleste tilfeller) før de forårsaker byller. Jeg får en god del inngrodde hår fordi jeg vokser hårene mine, og har gjort dette en god del de siste 20 årene for å si det sånn. Jeg har vel fått en byll ut av det der kanskje 2 ganger i løpet av alle disse årene... Anonymous poster hash: 54835...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå