Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Jeg kan ikke huske det var så uvirkelig med første barnet. Men jeg har vel glemt? På alle UL har ungen denne gang gjemt seg eller snudd ansiktet midt mot "kameraet" så har ikke sett profilen.. Med første så vi profilen både hos fastlege og på oul. Synes det er vanskelig å "forholde seg til" barnet i magen. Hvordan var det for deg? Anonymous poster hash: ebaf2...72e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Er 3.gangs. Kunne like godt ha fått en gullfisk. Satser på at når hun er her, at kropp og sjel gjør som den skal Anonymous poster hash: e0492...96a
HeltAnonym Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Var mer uvirkelig med nr 1.. Merket såvidt jeg var gravid, alt gikk så bra og ingen plager.. Denne gang derimot - bekymrer meg myyye mer og har mye mer plager.. Men gleder meg til babyen kommer👍🏻 føler alt mer virkelig denne gangen :-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Jeg var så bekymret over så mye i min andre graviditet, at selv om jeg følte kjærlighet og beskyttelsesinstinkt overfor babyen i magen, var det først når hun kom ut at det bare sa "pang" og så var alt i orden Med førstemann synes jeg de første dagene etter han var født var litt uvirkelige, litt sånn "er denne krabaten virkelig min?", mens med andremann (jente) var det bare gjensynsglede ved første blikk på en måte Anonymous poster hash: acb29...2fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå