Gå til innhold

Er jeg kravstor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har slitt med sexlivet i mange år. Problemet mitt er at mannen er ganske "egoistisk". Ser kun sine egne behov. Det har bedret seg i perioder, men merker det går mer og mer på selvfølelsen min.

Om han kommer, er det som regel over. Om vi tar en kjapp en om morgenen feks. Han kommer, men så blir vi avbrutt av ungene. Er ikke snakk om å ta opp igjen "tråden" om kvelden. Han har ALDRI iløpet av de 14 årene sammen gjort det. Og jeg har tatt det opp mage ganger.

Begynner å lure på om det er meg det er noe galt meg. Samtidig får jeg oppmerksomhet fra andre menn når jeg en sjelden gang går ut.

Trener og kler meg pent. Merker jeg blir trist og lei meg. Har begynt å fantasere om andre menn, og er misunnelig på venninner som tydeligvis har et godt sexliv. 

Dagens utblåsning...

Anonymous poster hash: 120e3...dfa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ikke kravstor ut. Du høres lei av å ha en mann som er ego i senga

Anonymous poster hash: 109a4...877
Skrevet

Synes ikke du virker kravstor.

Vet alt om hvor kjipt det er når sexen kræsjer. Selv har jeg en mann hvor det ikke er noe kyss og kos. Det er kun rett ned bruke en vibratorer på meg, så putte den inn, bang bang ferdig, og det var det. Sexen her i huset gir meg ingenting da jeg trenger kos og lidenskap. Har prata med mannen om det mange ganger uten hell. Jeg drømmer meg bort om sex med en annen, men kan ikke gjøre mer enn å drømme.

Er stygt redd noen menn bare er sånn og ikke har noe ønske om å endre på det som fungerer for de.

Anonymous poster hash: 1cb8a...83c

Skrevet

Da må dere sørge for at det går for deg først, så ser dere om det er tid til at han blir ferdig før ungene kommer og avbryter...

Anonymous poster hash: e70b3...6f8

Skrevet

Fantaserer om sex med andre jeg også. Har aldri gjort noe mer enn det. Elsker mannen så det gjør vondt. Tenner voldsomt på han, derfor er det ekstra sårende å føle man hele tiden blir avvist. Vurderer å avslutte forholde, for orker ikke ha det slik lenger. Han vet hvordan jeg har det, og ser han elsker seg. Likevel er og blir han en egoist... HI

Skrevet

Det er alltid over når mannen kommer!!

Jeg bruker lang tid på å komme, forventer ikke at det skal skje hver gang, men fint at mannen stort sett prøver.

Jeg synes du høres litt kravstor ut. Jeg har aldri forventet at mannen skulle fortsette etter at han selv har kommet.

Anonymous poster hash: b3a1a...5c9

Skrevet

Det er alltid over når mannen kommer!!

Jeg bruker lang tid på å komme, forventer ikke at det skal skje hver gang, men fint at mannen stort sett prøver.

Jeg synes du høres litt kravstor ut. Jeg har aldri forventet at mannen skulle fortsette etter at han selv har kommet.

Anonymous poster hash: b3a1a...5c9

Så om du skulle komme før mannen, så ruller du bare over på siden og sover? Høres stusselig ut... Problemet er vel at mannen knapt tar på meg. HI

Skrevet

På hvilken måte har du formidlet din misnøye til ham, da?

Anonymous poster hash: 1ba5b...42b

Skrevet

På hvilken måte har du formidlet din misnøye til ham, da?

Anonymous poster hash: 1ba5b...42b

Jeg har snakket med han mange ganger. Tatt det opp rolig, forklart hvordan det føles. Men, virker ikke som han bryr seg. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...