Gå til innhold

8 år og daglige bæsjeuhell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta min er 8 år og har nesten daglige bæsjeuhell den siste tiden. Hun har det bra, så det er ikke noe psykisk. Hun sier selv at hun tror hun må prumpe, og så kommer det bæsj ut. Noen ganger er det bløtt, og noen ganger kommer det små bæsjeklumper. Det er jo flaut for henne, for midt i leken med andre skjer det gjerne og det lukter jo.

Hva kan det være? Jeg har vært hos legen fordi hun har vært plaget med vondt i magen. Legen ba oss skrive opp hva hun spiser og se om det var noen sammenheng med magevondt pga melk etc. Jeg så ingen sammenheng. Nå har magevondten gitt seg, og er erstattet med disse bæsjeuhellene. Noen som vet hva det kan være?

Anonymous poster hash: 214dc...af0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en ny tur til legen, i mellomtiden kan dere jo øve på å gå på do hver gang selvom hun tror det kunnet promp.

Anonymous poster hash: fb44f...f0f

Skrevet

Dra til legen.

Anonymous poster hash: 00e76...c18

Skrevet

Husker min lillebror bæsja på seg til han var rund 8-9 år. Hadde aldri magevondt men rakk sjelden do. Først når han fikk sterke magesmerter ble det klart at han hadde laktose intoleranse. Slutta å bæsja seg ut når han begynte med laktose fritt kosthold.

Så det kan jo være verdt å sjekke ut laktose fritt for en periode å se om det hjelper

Anonymous poster hash: 2f331...5e1

Skrevet

Kan være forstoppelse, særlig hvis hun har hatt vondt i magen. Det harde setter seg fast, og det som kommer forbi er løst med småklumper.

Skrevet

Er hun på do og får tømt seg skikkelig hver dag da? Om hun går med full tarm uten å få tømt seg skikkelig kan det bli sånn.

Da har de midler reseptfritt på apoteket som hjelper.

Anonymous poster hash: adead...f20

Skrevet

Min gutt hadde det også sånn.. Ved 6 år oppdaget vi Laktoseintoleranse....

Han fikk en ny hverdag...

Anonymous poster hash: 4f67b...f69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...