Gå til innhold

Tror mannen bare har innvilget aap til september

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hva skjer da egentlig? Vi har mye gjeld pga han gikk ned i lønn og over på aap for 2,5 år siden. Han kan jobbe, er frisk og rask nå. Skulle få sommerjobb, men virker ikke interessert. Er redd vi ender opp på min lønn, da kan vi bare selge hus og bil.

Anonymous poster hash: 1881a...53b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, om han er ferdig avklart, og det er meningen at han skal begynne å jobbe/ finne en jobb, så stanser AAP. Han bør stikke fingeren i jorda og innse at det å forsørge seg selv og sin familie er ikke noe som er avhengig av interesse  og motivasjon, det er noe man gjør fordi man må jobbe for å få penger til hus, strøm og mat.

Anonymous poster hash: 1a853...9d9
Skrevet

Jeg forstår godt at det er tungt å komme i gang igjen etter 2,5 år. Jeg sliter med å komme i gang etter 4 uker ferie, og da står jobben min helt klar. Jeg ville prøvd å vise forståelse for at det er tøft å begynne å jobbe, men samtidig gjort det klart at det ikke finnes noe alternativ. Skal dere fungere som en familie er dere avhengig av 2 inntekter, og at han er med å bidrar.

Anonymous poster hash: ee6ad...9fa
Skrevet

Han får snaske seg til å søke jobber

Anonymous poster hash: eb32a...5f8
Skrevet

Vel, du sier det selv...han kan jobbe, da får han få fingern ut av ræva og begynne å jobbe.

Slik vi andre gjør...

Anonymous poster hash: f18a3...84e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...