Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 litt redd samtidig. Vet at skulle plutselig pinnen vise positiv vil jeg sikkert begynne å grine. 😜 Over til det praktiske. Jeg har 2 barn. 2 og 7(snart 8). Ikke utdannelse, men godt med penger og både hus og bil. Samboerforholdet er ikke det optimale og vet ikke om det ender med meg og han. Ønsker 1 barn til og vil ikke at det skal bli like lenge mellom barn 2 og 3 som det var mellom 1 og 2. Itillegg har jeg barn med 2 forskjellige, og ønsker ikke enda en. Samtidig hadde det vært fint hvis man fant 'den rette' og kunne fått et barn med han.. Såååå....hva ville dere gjort i min situasjon ? Anonymous poster hash: ff647...385
beef sister Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Ville aldri planlagt å få et barn til når forholdet er såpass usikkert.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Ville nøyd meg med de to jeg hadde i ditt tilfelle. Tenk om nr 3 har spesielle behov og du ender opp alene med alle tre.. Har 4 barn selv og det er mye jobb, særlig nå som alle er skolebarn. Man må nesten være to voksne for å få logistikken til å gå opp. Anonymous poster hash: a787e...b03
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Hva mener samboeren din da??? Anonymous poster hash: 8f6dc...ede
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Da synes jeg du skal sette behovene til de barna du allerede har forran deg selv. Fokuser på parforholdet, og jobb for det!! Barn trenger stabilitet, og å planlegge et barn til med en mann du ikke ser en fremtid med? Anonymous poster hash: 7c062...139
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Det ville være en hårreisende dårlig ide å få et barn til i din situasjon. Anonymous poster hash: 235ef...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå