Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Tankte å overraske kjæresten med en god sommer-middag i morgen! Skal ordnes i båten, så kan ikke være noe veldig kompliserte greier Er det innafor med stekte koteletter/biff/kjøtt, frisk salat og potetsalat? Føler det er noe som mangler?? Iskald øl iallefall, kjenner jeg mannen rett! Noe mer?? Hilsen håpløs husmor som absolutt ikke kan matlaging Anonymous poster hash: a9b82...044
MammantilNurket Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Hva med reker med god loff, frisk dill, sitron og majones servert med iskald hvitvin ?? Jordbær til dessert
soleia Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 (endret) Tankte å overraske kjæresten med en god sommer-middag i morgen! Skal ordnes i båten, så kan ikke være noe veldig kompliserte greier Er det innafor med stekte koteletter/biff/kjøtt, frisk salat og potetsalat? Føler det er noe som mangler?? Iskald øl iallefall, kjenner jeg mannen rett! Noe mer?? Hilsen håpløs husmor som absolutt ikke kan matlaging Anonymous poster hash: a9b82...044 Hadde dugd for min mann, iallfall - det grøne er eigentleg ikkje så viktig, berre det er rikeleg med steikt kjøt Endret 2. juli 2015 av soleia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå