Gjest marimai Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Ja vet, teit å legge ut bilde, men jeg er så usikker på kroppen min. Lurer på hva andre egentlig tenker. Kan jeg f.eks gå i shorts? Problemområdet mitt er bein/lår, føler meg veldig usikker å gå i shorts. Ville dere lagt mye merke til beina mine hvis jeg gikk forbi, at de er tykke. Hvilken kroppsform har jeg og hva tror dere jeg veier? Jeg er 175cm og har vært gravid to ganger.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Hvilket bilde? Anonymous poster hash: 2ad45...225
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Fin kropp! Hadde ikke tenkt noe negativt om du kom i shorts! Anonymous poster hash: ae2f3...c9f
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Nei, jeg ville ikke tenkt mye på at du har store lår. Jeg er misunnelig på midjen din. Jeg er like høy som deg, har tynne ben, liten rumpe og stor mage. Jeg har skikkelig eplefasong hvor magen har større omkrets enn hoftene, og jeg veier 79 kg. Tipper du veier litt mindre enn meg, og du er mye heldigere enn meg med kroppsfasong. Anonymous poster hash: 2ad45...225
MammaTilNick Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Du har en vakker kropp! fin midje og fine former, så kle deg i det du vil. Jeg har akkurat samme kroppsfasong som deg. Jeg bruker ikke korte shortser, men litt løse som går litt ned på lårene. De fleste mannfolk liker jenter som har rompe og lår
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #6 Skrevet 1. juli 2015 Du ser veldig bra ut, og proposjonene er fine. Hadde aldri reagert negativt på noen shortsbruk, altså! :-) Anonymous poster hash: 7ba49...ad4
MammantilNurket Skrevet 1. juli 2015 #7 Skrevet 1. juli 2015 Elsker hoftene og midjen din Du er kjempeflott!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #8 Skrevet 1. juli 2015 Alder? Du har barn og ser skammelig bra ut! Fortsett å se deg i speilet med et smil! Anonymous poster hash: 27e41...aa2
Klønemor Skrevet 1. juli 2015 #9 Skrevet 1. juli 2015 Jeg ville nok i mitt stille sinn tenkt "wow, den midjen, og fine formfulle hofter, kanskje jeg kan se ut sånn en dag?". Med andre ord, jeg ville absolutt reagert på at du ser tykk ut. Men kan samtidig forstå noe av usikkerheten din, da jeg tenker på slike ting selv, hele tiden. Og siden du har veldig slank overkropp og liten midje og mage, så vil jo hofter og lår se større ut, enn om du hadde et mer formfult mageparti. Men herregud dame, ikke gå å vær misfornøyd med den kroppen der! Vil tippe du veier mellom 65-70kg siden du er såpass høy.
Klønemor Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Hehe, absolutt IKKE skulle stå i begynnelsen der
Gjest marimai Skrevet 1. juli 2015 #11 Skrevet 1. juli 2015 Tusen takk for de fine kommentarene, jeg hadde stålsatt meg for masse negativt siden jeg la det ut på et anonymforum. Mannen min sier alltid at kroppen min er fin, men synes det er litt vanskelig å tro på Jeg veier 70kg, er 30år.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #12 Skrevet 1. juli 2015 Syns også du har en fin kropp og fasong. Drømmer om en midje og hofter som du. Så du har all grunn til å ta til deg det mannen din sier 😉 Anonymous poster hash: df8a5...41c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #13 Skrevet 1. juli 2015 Du spurte om hvilken kroppsform du har, jeg ville sagt pæreform. Nydelig fasong! Du bør så absolutt være fornøyd! Anonymous poster hash: 20bb6...3e1
Flettfrid og lilleprins Skrevet 1. juli 2015 #14 Skrevet 1. juli 2015 Timeglassfigur, og du er dritfin! 😍
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #15 Skrevet 1. juli 2015 Kjempeflott! Vær stolt Anonymous poster hash: 2954b...469
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #16 Skrevet 2. juli 2015 Pære, vel? Jeg har timeglassfigur, fikk jeg beskjed om fra en som jobber med slikt, og jeg har litt bredere skuldre enn hofter og smal midje. Men du er da flott, hi, klart du kan gå i det du vil! Anonymous poster hash: 2b24c...2b2
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #17 Skrevet 2. juli 2015 Du er jo flott! For en figur!! Du kan kle deg i akkurat det du vil; shorts,kjole,bukse etc! Det synes jeg alle kan, uansett da men. Sola er for alle god sommer! Anonymous poster hash: 5abee...615
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #19 Skrevet 2. juli 2015 Ja du har store lår sett opp mot en supermodell. Men du har fine proporsjoner. Pass på å fremheve midjen den er kjempe fin. Anonymous poster hash: 0fbca...3e0
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #20 Skrevet 2. juli 2015 Veldig flott, og jeg kan tenke meg at du ser smashing ut i kjole også. Og du kan absolutt gå i shorts. Anonymous poster hash: 91711...460
MTF Skrevet 2. juli 2015 #21 Skrevet 2. juli 2015 Kjempeflott kropp med en fantastisk midje og timeglassfigur - pass på å fremhev den Du skal selvsagt gå i shorts, og gjør det med stolthet, du er flott!
sug lut Skrevet 2. juli 2015 #22 Skrevet 2. juli 2015 Hvordan blir man så radikalt usikker? Og hvordan kan man noengang komme ut av den usikkerheten om man må spørre fremmede på nett om hva man skal kle på seg?
MTF Skrevet 2. juli 2015 #23 Skrevet 2. juli 2015 Hvordan blir man så radikalt usikker? Og hvordan kan man noengang komme ut av den usikkerheten om man må spørre fremmede på nett om hva man skal kle på seg? Det kan jeg lett se for meg, selv om jeg selv ikke ville spurt på nett med bilde, så er det noe med denne selvtilliten... Vi damer er jo spesielt flink til å se de negative tingene ved eget utseende og å sammenligne oss med andre. Jeg har også problemer med å se hva som er bra med egen kropp, til tross for komplimenter fra mannen og andre. Trist, men sånn er det nå en gang for mange av oss. Jeg er veldig misunnelig på de som trives 100% i egen kropp og som kan se seg i speilet å være helt fornøyd og klare å se kroppen for det den er. Vi burde jo alle være takknemlige for å ha friske, velfungerende kropper (for de av oss som har det) og fokusere på det, men virkeligheten er dessverre ikke sånn.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #24 Skrevet 2. juli 2015 Uten å ha lest svar.. Du ser litt ut som meg. Jeg er 175 og veier 73. Tipper du veier ca det samme eller litt over? Anonymous poster hash: 106ab...e13
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #25 Skrevet 2. juli 2015 Oida... Liten overkropp og gigantiske hofter/lår Anonymous poster hash: 6c6f6...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå