Gå til innhold

Det er 1. juli

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg har enda ikke gått utendørs i bare t-skjorte i år, barnet må fremdeles ha vindtette klær og lue. I dag meldte de på radioen at vi måtte nyte varmen (hvilken varme), for fra fredag skulle temperaturen synke enda mer.

Hører rykter om at noen plasser kan barn gå i shorts og leke seg i plaskebassenget.

Sukk...

Anonymous poster hash: a2938...69a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du a?

Her har ungene gått i shorts og t-skjorte i 2-3 uker..... de siste dagene har det vært veldig varmt. I dag har vi hatt 27 grader i lufta. Barna har begynt å bade i sjøen....

Anonymous poster hash: bf481...4df
Skrevet

Trøndelagskysten. Stort sett vært mellom 5 og 10 grader, regn og iskald nordavind

HI

Anonymous poster hash: a2938...69a
Skrevet

Bor i nord vi.. Har vel hatt et par dager med litt sol, men vi er velsignet med en sur vind som gjør at kun t-skjorte frister svært lite.

Håper på bedre dager og missunner søringene!

Anonymous poster hash: 0baa4...421

Skrevet

Innlandet, dvs. Hedmark. Deilig sommer! Shorts og t-skjorte fra morgen til kveld. Håper det holder lenge!

Anonymous poster hash: aa17c...d06

Skrevet

Haha. Jeg lurer også på hvilken varme vi ska nyte... Er bare glad om det ikke regner en dag😂.

Bor i Nord-Trøndelag!

Anonymous poster hash: 56bfc...3ed

Skrevet

Vi trøndere får sommer i morgen.

Så er det slutt 😂

Anonymous poster hash: e405d...7d6

Skrevet

Ah, trøndersommer☀️☔️ Man må bare elske den som det den er. Det fine er jo at man slipper å tenke på at man burde pakket vekk ullundertøy og fleeceklær.

Trøndersommer kommer alltid med overraskelser.

Skrevet

Haha. Jeg lurer også på hvilken varme vi ska nyte... Er bare glad om det ikke regner en dag😂.

Bor i Nord-Trøndelag!

Men kjære deg, det er over 15+ ute nå, det er den varmen du skal nyte!! 😂

Skrevet

Ah, trøndersommer☀☔ Man må bare elske den som det den er. Det fine er jo at man slipper å tenke på at man burde pakket vekk ullundertøy og fleeceklær.

Men kjære deg, det er over 15+ ute nå, det er den varmen du skal nyte!!

Elsker optimismen din :D

Anonymous poster hash: 846f5...724

Skrevet

Bor i Nord-Trøndelag!

Jeg vet.. Egentlig burde jeg tatt på meg shorts og t-skjorte...👙👚👗

Meeen siden forkjølelsen henger i fra da jeg trodde det var sommer på søndag, er ullsokkene på gitt :-p

Skrevet

Jeg vet.. Egentlig burde jeg tatt på meg shorts og t-skjorte...

Meeen siden forkjølelsen henger i fra da jeg trodde det var sommer på søndag, er ullsokkene på gitt :-p

Bare et tips... da jeg tilbrakte mye tid i trøndelag så ble jeg hyppig observert på sommeren i bikini og ullsokker.... just saying...

Skrevet

Jeg vet.. Egentlig burde jeg tatt på meg shorts og t-skjorte...

Bare et tips... da jeg tilbrakte mye tid i trøndelag så ble jeg hyppig observert på sommeren i bikini og ullsokker.... just saying...

Takk takk!

I morgen er det meg som går med ull-buff, bikini og ullvang i slippersene.

Og da ska æ bare NYYYYT, sommern 😂

Skrevet

Ah, trøndersommer☀☔ Man må bare elske den som det den er. Det fine er jo at man slipper å tenke på at man burde pakket vekk ullundertøy og fleeceklær.

Men kjære deg, det er over 15+ ute nå, det er den varmen du skal nyte!!

Elsker optimismen din :D

My heart beats for Trøndelag 😂

Skrevet

Bor i Nord-Trøndelag!

Jeg vet.. Egentlig burde jeg tatt på meg shorts og t-skjorte...👙👚👗

Ullsokker i støvler, skjørt, solbriller og paraply, da er du klar for det meste sommeren har å by på.

Her er det ungene som ikke tålte forrige søndags sommerstemning, så vi kjører ull under sommerkjolen og "tjukksokka" i sandaler. Men hey, 2 dager igjen på jobb, så blir det paraplydrinker på terrassen, dere er alle inviterte!! (PS: jeg kjører ut markisen, sånn just in case)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...