Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 og jeg har enda ikke gått utendørs i bare t-skjorte i år, barnet må fremdeles ha vindtette klær og lue. I dag meldte de på radioen at vi måtte nyte varmen (hvilken varme), for fra fredag skulle temperaturen synke enda mer. Hører rykter om at noen plasser kan barn gå i shorts og leke seg i plaskebassenget. Sukk... Anonymous poster hash: a2938...69a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Hvor bor du a? Her har ungene gått i shorts og t-skjorte i 2-3 uker..... de siste dagene har det vært veldig varmt. I dag har vi hatt 27 grader i lufta. Barna har begynt å bade i sjøen.... Anonymous poster hash: bf481...4df
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Trøndelagskysten. Stort sett vært mellom 5 og 10 grader, regn og iskald nordavind HI Anonymous poster hash: a2938...69a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Bor i nord vi.. Har vel hatt et par dager med litt sol, men vi er velsignet med en sur vind som gjør at kun t-skjorte frister svært lite. Håper på bedre dager og missunner søringene! Anonymous poster hash: 0baa4...421
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Innlandet, dvs. Hedmark. Deilig sommer! Shorts og t-skjorte fra morgen til kveld. Håper det holder lenge! Anonymous poster hash: aa17c...d06
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #6 Skrevet 1. juli 2015 Haha. Jeg lurer også på hvilken varme vi ska nyte... Er bare glad om det ikke regner en dag😂. Bor i Nord-Trøndelag! Anonymous poster hash: 56bfc...3ed
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #7 Skrevet 1. juli 2015 Vi trøndere får sommer i morgen. Så er det slutt 😂 Anonymous poster hash: e405d...7d6
BareMas Skrevet 1. juli 2015 #8 Skrevet 1. juli 2015 Ah, trøndersommer☀️☔️ Man må bare elske den som det den er. Det fine er jo at man slipper å tenke på at man burde pakket vekk ullundertøy og fleeceklær. Trøndersommer kommer alltid med overraskelser.
BareMas Skrevet 1. juli 2015 #9 Skrevet 1. juli 2015 Haha. Jeg lurer også på hvilken varme vi ska nyte... Er bare glad om det ikke regner en dag😂. Bor i Nord-Trøndelag! Anonymous poster hash: 56bfc...3ed Men kjære deg, det er over 15+ ute nå, det er den varmen du skal nyte!! 😂
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Ah, trøndersommer☀☔ Man må bare elske den som det den er. Det fine er jo at man slipper å tenke på at man burde pakket vekk ullundertøy og fleeceklær. Trøndersommer kommer alltid med overraskelser. Men kjære deg, det er over 15+ ute nå, det er den varmen du skal nyte!! Elsker optimismen din Anonymous poster hash: 846f5...724
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #11 Skrevet 1. juli 2015 Haha. Jeg lurer også på hvilken varme vi ska nyte... Er bare glad om det ikke regner en dag😂. Bor i Nord-Trøndelag! Anonymous poster hash: 56bfc...3ed Men kjære deg, det er over 15+ ute nå, det er den varmen du skal nyte!! 😂 Jeg vet.. Egentlig burde jeg tatt på meg shorts og t-skjorte...👙👚👗 Meeen siden forkjølelsen henger i fra da jeg trodde det var sommer på søndag, er ullsokkene på gitt :-p Anonymous poster hash: 56bfc...3ed
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #12 Skrevet 1. juli 2015 Jeg vet.. Egentlig burde jeg tatt på meg shorts og t-skjorte... Meeen siden forkjølelsen henger i fra da jeg trodde det var sommer på søndag, er ullsokkene på gitt :-p Anonymous poster hash: 56bfc...3ed Bare et tips... da jeg tilbrakte mye tid i trøndelag så ble jeg hyppig observert på sommeren i bikini og ullsokker.... just saying... Anonymous poster hash: 846f5...724
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #13 Skrevet 1. juli 2015 Jeg vet.. Egentlig burde jeg tatt på meg shorts og t-skjorte... Meeen siden forkjølelsen henger i fra da jeg trodde det var sommer på søndag, er ullsokkene på gitt :-p Anonymous poster hash: 56bfc...3ed Bare et tips... da jeg tilbrakte mye tid i trøndelag så ble jeg hyppig observert på sommeren i bikini og ullsokker.... just saying... Anonymous poster hash: 846f5...724 Takk takk! I morgen er det meg som går med ull-buff, bikini og ullvang i slippersene. Og da ska æ bare NYYYYT, sommern 😂 Anonymous poster hash: 56bfc...3ed
BareMas Skrevet 1. juli 2015 #14 Skrevet 1. juli 2015 Ah, trøndersommer☀☔ Man må bare elske den som det den er. Det fine er jo at man slipper å tenke på at man burde pakket vekk ullundertøy og fleeceklær. Trøndersommer kommer alltid med overraskelser. Men kjære deg, det er over 15+ ute nå, det er den varmen du skal nyte!! Elsker optimismen din Anonymous poster hash: 846f5...724 My heart beats for Trøndelag 😂
BareMas Skrevet 1. juli 2015 #15 Skrevet 1. juli 2015 Haha. Jeg lurer også på hvilken varme vi ska nyte... Er bare glad om det ikke regner en dag😂. Bor i Nord-Trøndelag! Anonymous poster hash: 56bfc...3ed Men kjære deg, det er over 15+ ute nå, det er den varmen du skal nyte!! 😂 Jeg vet.. Egentlig burde jeg tatt på meg shorts og t-skjorte...👙👚👗 Meeen siden forkjølelsen henger i fra da jeg trodde det var sommer på søndag, er ullsokkene på gitt :-p Anonymous poster hash: 56bfc...3ed Ullsokker i støvler, skjørt, solbriller og paraply, da er du klar for det meste sommeren har å by på. Her er det ungene som ikke tålte forrige søndags sommerstemning, så vi kjører ull under sommerkjolen og "tjukksokka" i sandaler. Men hey, 2 dager igjen på jobb, så blir det paraplydrinker på terrassen, dere er alle inviterte!! (PS: jeg kjører ut markisen, sånn just in case)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå