Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 En fyr har i flere år sendt meg uønskede sms. Jeg har aldri svart på noen av meldingene, men da han begynte å bli pervers fikk jeg satt på et mobbefilter etter politiets anbefaling. Han får da sms fra Telenor hver gang han sender melding om at de er uønskede, og jeg får mail med hans melding. Han har sendt meg flere uskyldige meldinger etter dette, men de er jo fortsatt uønskede. Jeg har skjønt av innholdet at han vet hvem jeg er, men jeg vet virkelig ikke hvem han er. Jeg har jo navnet hans, tlf.nr, og adresse, men jeg aner virkelig ikke hvem han er. Nå har han skaffet seg enda en tlf, og sender meldinger rett til tlf min. De er hyggelige i tonen foreløpig. Kjenner at jeg er redd for å svare fordi han vet hvor jeg bor og fordi jeg har en familie. Jeg vet jo ikke om fyren er farlig eller ei (politiet har ingen anmeldelse av fyren). Jeg ønsker bare at det skal ta slutt, men etter årevis med meldinger tror jeg ikke han slutter. Kan dere hjelpe meg å fortelle hva jeg bør gjøre uten å sette familien min eller meg i fare? Anonymous poster hash: 41072...88c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Du kan vel anmelde det? Hemmelig nummerer vel også et alternativ. Bor han nærheten? Da hadde jeg eventuelt oppsøkt han selv. Helst på jobb. Angrep er ofte det beste forsvar. Anonymous poster hash: 37a3b...f84
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Jeg hadde bytta nr for lengst og bedt om hemmelig nr. Jeg har gjort det selv og da slapp jeg dette. Anonymous poster hash: dffb3...2f7
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Dette må vel også gå an å anmelde som trakassering? Anonymous poster hash: cdb7b...fb1
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Går det ikke ann å blokke noen på telefoni? Hemmelig nummer? Anonymous poster hash: a22cc...e51
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #6 Skrevet 1. juli 2015 Jeg kan blokkere telefonnummer på min tlf. Ellers, få deg nytt, hemmelig nummer. Anonymous poster hash: c6978...59b
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #7 Skrevet 1. juli 2015 Du kan blokkere nummeret hans å da får du verken sms eller samtaler fra han. Har gjort det med en viss komiker som er plagsom. Anonymous poster hash: f32e1...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå