Gå til innhold

Inspirert; mitt alkohol inntak da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra september - mai drikker jeg kanskje ett glass vin i mnd. 

Fra Mai - september drikker jeg 2-3 glass i uken.

 

Er vi på ferie i syden eller sånn kan det fort bli en øl hver kveld, men ikke mer. 



Anonymous poster hash: 15d8e...a61
Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Nesten på kanten til småsnerpete.... 😜Neida, men det der er da ingen ting!

Skrevet

I følge DiB sin standard er du en skikkelig drukkenbolt ;)

Skrevet

Jeg vil også skryte av meg selv og hvor flink jeg er med alkohol!😜

 

Jeg drikker ikke!

 

Sk at jeg er flink nå da!

 

Anonymous poster hash: 0412d...9d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...