Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Fra september - mai drikker jeg kanskje ett glass vin i mnd. Fra Mai - september drikker jeg 2-3 glass i uken. Er vi på ferie i syden eller sånn kan det fort bli en øl hver kveld, men ikke mer. Anonymous poster hash: 15d8e...a61
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Nesten på kanten til småsnerpete.... 😜Neida, men det der er da ingen ting!
MammantilNurket Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 I følge DiB sin standard er du en skikkelig drukkenbolt
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Jeg vil også skryte av meg selv og hvor flink jeg er med alkohol!😜 Jeg drikker ikke! Sk at jeg er flink nå da! Anonymous poster hash: 0412d...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå