Gå til innhold

fortalte mamma om graviditeten...:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

den nyheten ble ikke godt tatt imot,
ble litt lei meg når hun ikke så mye som smilte når jeg fortalte det :(

hun bare "unskyld for at jeg ikke jubler av glede, men dette er ikke noe å juble av"

.. jaja, jeg er ihvertfall glad .. og barnefaren.. ingenting som er viktigere en det

Anonymous poster hash: ee3f1...c94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun bare "unskyld for at jeg ikke jubler av glede, men dette er ikke noe å juble av"

.. jaja, jeg er ihvertfall glad .. og barnefaren.. ingenting som er viktigere en det

Idiotmor. Hvorfor var hun ikke glad for det liksom??

Anonymous poster hash: 3a320...51c

Skrevet

Og hvorfor er det ikke noe å juble for da?

Anonymous poster hash: a7520...f4e

Skrevet

Ja, hva er årsaken til at hun ikke likte det noe særlig?

Men forstår deg godt. Hadde det slik da jeg skulle ha førstemann,og det var ikke noe hyggelig.... selv om jeg hadde forventet en slik reaksjon....

Anonymous poster hash: 09d21...063
Skrevet

Mamma var også litt sånn.. "Oi.. Jaha.. Hvordan skal det gå da?" men da jeg sa vi hadde prøvd en stund og at dette var det vi ville ble hun mye mer positiv.. Hun trodde det ikke var planlagt.

Masse gratulerer uansett. Hva er galt med situasjonen deres, i følge moren din?

Anonymous poster hash: afa26...be8
Skrevet

Uff, det er kjipt. Hvor gammel er du? Kan det være praktiske ting som gjør det? Har dere leilighet, jobb osv? Ikke sikkert hun mener det sånn som du oppfattet det.

Skrevet

Uff da :( Om det hjelper: gratulerer så mye! Jeg er kjempe glad på dine vegne! :D :D

Anonymous poster hash: b118b...47a

Skrevet

Deler vi samme mor?! Ordrett ut av hennes munn..

Bortsett fra at her er ingen glade, kun meg..

Anonymous poster hash: 74616...869

Skrevet

Huff, trist når man får en slik beskjed av ens egen mor :( 

Men uansett, gratulerer så masse med en spire! Jeg er helt sikker på at moren din gleder seg kjempemasse når hun har fått roet seg litt :)

Når jeg fortalte at jeg var gravid så ble det stille i den andre enden av telefonen (bor på andre siden av landet). Etter en lang tenkepause kom det forsiktig "Men Kari, er du helt sikker?" hehe

Anonymous poster hash: 2e616...16c
Skrevet

Uff da, gratulere så mye med lille spire ❤

Når jeg fortalte det til min mor ble hun stum og trodde alt skulle gå til andre enden, men etter noen timer roet det seg ned tok telefonen og sa at det bare var en reaksjon som kom på sjokk. Nå klarer hun ikke å være uten barnebarnet sitt. (Førstegang) ;)

Skrevet

Jeg tror dessverre mange får en slik reaksjon fra foreldre om de synes omstendighetene ikke er optimale.

Hvorfor tror du hun ble bekymret?

Anonymous poster hash: f8bfa...df0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...