Gå til innhold

Hvis du hadde sett meg på gata, ville du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du tenkt om meg da? Jeg er 25 år, gravid i uke 10 (ingen synlige tegn til gravditet), jeg er 171 høy, er 70cm rundt midjen 78cm rundt det bredeste ved magen og 99cm rund rumpa, og relativt brei skuldra og over ryggen. Jeg er en medium og 40 i klær.

Spør av ren nygjerrighet ;)

Anonymous poster hash: 4633b...6f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

💩

Anonymous poster hash: 01894...948

Skrevet

Jeg pleier ikke tenke så mye om folk, med mindre de skiller seg vesentlig ut i klesveien el. 

Anonymous poster hash: 97908...047
Skrevet

Jeg hadde neppe lagt merke til deg. Hadde du hatt regnbuefarget hanekam, ekstreme tattiser, gått på hendene og vært naken hadde jeg nok kikka litt.

Men det jeg tenker om deg etter å ha lest det du skriver her er at du må være over snittet interessert i hva andre tenker om deg, og litt vel opphengt i cm-mål.

Anonymous poster hash: 5e10e...6ad

Skrevet

Tenkt om deg? Hvorfor skulle man tenkt noe?

Skrevet

Hadde ikke lagt merke til deg. Du høres ut som en det går 13 av på dusinet ;)

Anonymous poster hash: b98aa...00f

Skrevet

Ville tenkt; "hmm, er det sånn en vandrende tommestokk ser ut?"

Anonymous poster hash: 44459...812
Skrevet

Jeg vet ikke hva de målene der vil si engang. Jeg aner ikke hvor jeg ligger på cm-skalaen, så jeg hadde virkelig ikke tenkt noe om deg. Med mindre jeg snakket med deg og du ramset opp alle målene dine. Da hadde jeg blitt usikker på om du var seriøs eller ironisk.

Skrevet

Hadde nok ikke lagt merke til deg.

Hvorfor tror du vi ville tenkt noe spesielt om deg basert på målene? Hadde kanskje lagt merke til deg om du var veldig spesielt kledd.

Anonymous poster hash: 95ea8...454

Skrevet

Jeg skjønner ikke spørsmålet. Skulle man tenke noe om deg ut fra målene?

Anonymous poster hash: 1806c...a22

Skrevet

Har du kjøpt nytt målebånd?

Anonymous poster hash: 27a06...a1b

Skrevet

Som regel er man mest opptatt av seg selv fremfor andre... og som de andre sier her. det skal litt til for å bli lagt merke til av de man passerer på gata... Når jeg tenker hardt etter hvem jeg har gått forbi i løpet av uken husker jeg kun ei dame med påfallende klær som ble toppet med en svær hatt og hun hadde latterkrampe (åpenbar en psykiatrisk tilfelle) ... hva spør du egentlig etter?

Anonymous poster hash: da574...f71

Skrevet

Ville ikke tenkt noe.

Anonymous poster hash: 805db...e60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...